וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול: הרוג בפיצוץ ג'יפ במרכז בנתניה

8.10.2014 / 14:02

מפרטים ראשונים עולה כי המכונית הייתה בשימוש של ברוך בוקל, לשעבר חייל בארגון של אבוטבול. נבדק חשד לטעות בזיהוי או מטען שהופעל בטרם עת. השר אהרונוביץ' וקצינים בכירים הגיעו לזירה

צילום: מד"א

חשד לניסיון חיסול בנתניה: אדם אחד נהרג בצהריים (רביעי) בפיצוץ שאירע במכונית ברחוב גבע בעיר. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום קבעו את מותו במקום. האזור נחסם לתנועה לזמן מה. מפרטים ראשונים על האירוע עולה כי הג'יפ שבו נסע ההרוג שייך לתושבת העיר, אולם נמצא בשימוש ברוך בוקל, עבריין מקומי שהיה בעבר חייל בארגון של משפחת אבוטבול. עם זאת, הוא לא שהה במכונית בזמן הפיצוץ, אלא אחד מחייליו. הוא החל בנסיעה ברחוב הרצל, נסע כמה מטרים במרכז העיר עד אשר הגיע לצומת הרחובות גבע פינת אהרון אהרונסון ואז אירע הפיצוץ.

עוד בוואלה! חדשות:
פרס נובל בכימיה למפתחי המיקרוסקופ הפלואורסנטי
חשש לחיי המטיילים הישראלים בפרו: "אנחנו ממש מודאגים"
ליברמן לעיתון שבדי: "בחד-צדדיות לא פותרים דבר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הג'יפ נמצא בשימושו של חייל לשעבר של אבוטבול, אבל הוא לא שהה ברכב. זירת הפיצוץ בנתניה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעוצמת הפיצוץ ניזוק הג'יפ וחלקיו התפזרו למרחק של עשרות מטרים, ומיד לאחר מכן החל להתלקח. מרכז הפיצוץ היה בחלק הקדמי של המכונית, בתוך תא הנוסעים, ככל הנראה לאחר שמטען שהוצמד לה הופעל בשלט רחוק. "היום סמוך ל-13:45 בצהריים נשמע פיצוץ בנתניה ואדם אחד נהרג כתוצאה מכך", סיפר תת-ניצב יעקב שבתאי, מפקד מרחב השרון במשטרה. "נשללה אפשרות לפיגוע חבלני וכל הכיוונים נבדקים. אנחנו בודקים את הרקע של האדם שנהרג. לפי שעה אין פרטים נוספים". פרמדיק מגן דוד אדום, אדי ורשילובסקי, שהגיע למקום, סיפר: "במרכז הכביש עמד כלי רכב פרטי שעלה באש. בתוך המכונית נלכד גבר. מיד עם סיום פעולות הכיבוי, כשניתן היה להתקרב לרכב, הבחנו בגבר שנהרג במקום וקבענו את מותו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בודקים את הרקע של ההרוג". כלי הרכב מתלקח במרכז נתניה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה שלושה כיווני חקירה עיקריים: טעות בזיהוי באשר ליושבי כלי הרכב, תאונת עבודה או מטען שהופעל בטרם עת. ההערכות של גורמים במשטרה הן כי לנוכח התפרקות ארגונו של אבוטבול והעובדה כי ארגונו של ריקו שירזי יצא מהעיר, הפך בוקל לגורם פשיעה דומיננטי בעיר.

בימים האחרונים נרשמה מתיחות רבה בנתניה, בין היתר בשל העובדה כי תוך כמה ימים אמור להשתחרר מהכלא שי שירזי, בנו של ריקו שירזי ומי שמוגדר כיורש של אימפריית הפשע. המשטרה פועלת להגביל את תנועתם החופשית של החיילים המשתייכים לארגון של שירזי, וכן של חיילים המשתייכים לארגונים המתחרים לאנשיו של שירזי.

אדם נהרג בפיצוץ ברכב בנתניה, אוקטובר 2014. שלומי גבאי
זירת הפיצוץ בנתניה, היום/שלומי גבאי

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' הגיע לזירה יחד מפקד המחוז הפורש, ניצב ברונו שטיין, מפקד יחידת להב 433 ניצב רוני ריטמן, אנשי היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) וכן כוחות גדולים של משטרת נתניה ומחוז המרכז. הקצינים הבכירים קיבלו סקירה על נסיבות האירוע.

אדם נהרג בפיצוץ ברכב בנתניה, אוקטובר 2014. מד"א
בעיר נערכים לשחרורו של שירזי מהכלא. זירת האירוע, נתניה/מד"א

בימים האחרונים נרשמה מתיחות רבה בנתניה בין היתר בשל העובדה כי תוך כמה ימים אמור להשתחרר מהכלא שי שירזי, בנו של ריקו שירזי ומי שמוגדר כיורש של אימפריית הפשע. המשטרה פועלת להגביל את תנועתם החופשית של החיילים המשתייכים לארגון של שירזי וכן חיילים המשתייכים לארגונים המתחרים לאנשיו של שירזי.

לפניות לכתב:אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

זירת פיצוץ המכונית בנתניה, אוקטובר 2014. שלומי גבאי
זירת הפיצוץ בנתניה, היום/שלומי גבאי
זירת פיצוץ המכונית בנתניה, אוקטובר 2014. שלומי גבאי
זירת הפיצוץ, היום בנתניה/שלומי גבאי
ניצב ברונו שטיין בזירת פיצוץ המכונית בנתניה, אוקטובר 2014. שלומי גבאי
קצינים בכירים הגיעו לזירת האירוע. נתניה, היום/שלומי גבאי
זירת פיצוץ המכונית בנתניה, אוקטובר 2014. שלומי גבאי
חלקי הג'יפ התפזרו לעשרות מטרים. השר אהרונוביץ' בזירת הפיצוץ, נתניה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully