וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אליפות העולם בצניחה ללא מצנח יצאה לדרך

מטוס? ציפור? לא, סתם חבורת אתלטים מטורפים שקופצים מצוקים בגובה 274 מטרים, לבושים בחליפות רוח מיוחדות וללא שום אמצעי הגנה

אליפות העולם בטיסה בחליפת צניחה יוצאת לדרך/תיעוד ברשתות חברתיות

חג הסוכות מביא עמו אטרקציות רבות ומגוונות, אבל הנה אחת שכנראה לא שמעתם עליה, וטוב שכך: אליפות העולם בצניחה בחליפות כנפיים. האמיצים שהחליטו להשתתף בתחרות, שנפתחת היום בסין ותמשך עשרה ימים, יקפצו מגבהים לא הגיוניים כשהם מוותרים על חלק חשוב במיוחד - המצנח.

המתחרים ילבשו חליפות רוח מיוחדות שנקראות "חליפת כנפיים". בעוד מהירות של צנחן ממוצע נעה בין 180 ל-255 קמ"ש, מי שישתמש בחליפת כנפיים יוכל להגיע למהירות של 40 קמ"ש בלבד. הטייס שולט בחליפה באמצעות גופו – כיפוף או הקשתה של הכתפיים, שינוי זווית פלג הגוף העליון והברכיים, ועוד. חוץ מחליפת הכנפיים המיוחדת, יחוברו המשתתפים גם למצנח קטן שיעזור להם להגיע לקרקע בבטחה.

אם קפיצה מצוק בגובה 274 מטרים היא לא חוויה מפחידה מספיק, הצנחנים המטורללים יצטרכו לעבור דרך מסלול מיוחד ומסומן טרם יפתחו את המצנח שלהם, וינסו לזכות במדליה הנכספת. בסיום הם ינחתו על הר כששתי רגליהם נוגעות בקרקע. פתאום פסטיבל עתיקות בבית גוברין לא נראה כמו האטרקציה הכי מלהיבה של החג.

  • עוד באותו נושא:
  • צניחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully