וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צום ליד מיטת הבן: מפקד סיירת צנחנים נלחם על חייו

5.10.2014 / 18:13

רס"ן חגי בן ארי, שנחפף לתפקיד ומונה אליו בצעד סמלי לאחר שנפגע ב"צוק איתן", מאושפז עדיין במצב אנוש. משפחתו העבירה את יום הכיפורים ליד מיטתו בבילינסון, ומבקשת מהציבור להתפלל עבורו

מערכת וואלה!

אחרי שבשבוע שעבר מונה רב-סרן חגי בן ארי באופן סמלי למפקד סיירת צנחנים, ממשיכים בני משפחתו של הקצין שנפצע אנוש בעזה לפני כחודשיים להיות צמודים למיטת חוליו. את צום יום כיפור הם העבירו לצדו של חגי, אשר נלחם על חייו במחלקה הנוירוכירורגית בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה.

חגי נפצע בסוף חודש יולי, במהלך השלב הקרקעי של מבצע "צוק איתן", בהיתקלות עם מחבלי חמאס. הוא אושפז תחילה בבית החולים סורוקה שבבאר שבע, שם נותח, ובהמשך הועבר לבית החולים השיקומי בית לוינשטיין. עם זאת, במהלך אשפוזו שם חל סיבוך במצבו ולפני כשלושה הוא הועבר לבית החולים בילינסון. למרות מצבו הקשה הוריו שומרים על אופטימיות מסוימת. אביו אף ביקש מהציבור להתפלל לשלומו של חגי.

עוד ידיעות צבא וביטחון בוואלה! חדשות
צה"ל: ירינו לעבר חוליה שחצתה מלבנון, אדם אחד נפגע
מחשש לפיגועים: צה"ל מתגבר כוחות בגבול מצרים
כמה כסף יעבירו ערב הסעודית וקטאר לשיקום הרצועה?

פצוע "צוק איתן" המורדם מונה למפקד סיירת צנחנים. צילום מסך
הטקס בו מונה בן ארי למפקד הסיירת/צילום מסך

"חגי גדל בסיירת הצנחנים, מהיותו חייל ועד שהגיע לתפקידי פיקוד", סיפר עליו נועם, אחד משמונת אחיו, רב-סרן במילואים. "החלום שלו היה לפקד על הסיירת".

ואכן, בן ארי כבר אמור היה לקבל את הפיקוד על סיירת צנחנים עוד טרם הלחימה בדרום. הוא סיים את החפיפה עם מפקד הסיירת הנוכחי, ההזמנות לטקס החילופים כבר נשלחו לבני משפחה מפקדים וחברים, והוא אפילו הספיק לקחת את אשתו והילדות לחופשה קצרה באילת אחרי שסיים תפקיד מורכב ביחידת מגלן. אלא שהיתקלות חטיבת הצנחנים במחבלי חמאס טרפה את הקלפים. "אני גאה בו מאוד", אמר אביו יוני בזמן אשפוזו הראשון.

בצעד מרגש וסימבולי, בן ארי, שאינו בהכרה, מונה ביום רביעי בערב בטקס לילי וצנוע למפקד סיירת צנחנים. הטקס נוהל בידי אלוף-משנה אליעזר טולדנו, מפקד חטיבת הצנחנים. "כאן, בחדר הזה, בשעה הזאת, ליד המיטה, אני מבקש את רשותך להשלים את סיכום הריאיון ממנו יצאת ממשרדי, ולהוסיף את שמך לשמות מפקדי סיירת צנחנים", אמר טולדנו.

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully