וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסע לאושוויץ: הקריאו מכתב שהשווה בין חיילי צה"ל לנאצים

30.9.2014 / 14:39

מדריך בתנועת נוער שלח עם תלמידים שנסעו לפולין מכתב שבו שאל: "מה ההבדל בין חייל נאצי שלא מסרב פקודה לחייל ישראלי שלא מסרב פקודה?" תלמיד הקריא את המכתב וספג ביקורת

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

פיגוע באתר בנייה? לפני כשבועיים נמצאה גופתו של פועל הבניין, נתנאל רואי ערמי, מוטלת ללא רוח חיים באתר הבנייה בו עבד בפתח תקווה, לאחר שנפל למותו מהקומה ה-11. כעת הותר לפרסום שהמשטרה חוקרת האם מדובר ברצח, ובוחנת את האפשרות שהמניע לאירוע היה לאומני. פרטי האירוע פורסמו בהרחבה לראשונה במהדורת וואלה! חדשות, אז נטען כי מדובר ב"תעלומה".

מקפריסין לישראל - בשחייה: אחרי שנה של אימונים מפרכים, שישה שחיינים ישראלים ינסו לשבור שיא גינס ולשחות 400 ק"מ בים התיכון. השחיינים, שייצאו לקפריסין בשבוע הבא, הגיעו לאולפן וואלה! וסיפרו על הניסיון שכשל בשנה שעברה, על הסכנות שאורבות בים ועל החשיבות של שחייה בים צלול.

אשתו של ג'ורג' קלוני - אייקון אופנה: השחקן ג'ורג' קלוני, שבמשך שנים נחשב לרווק המבוקש בהוליווד, נישא בטקס צנוע בוונציה לבחירת לבו - עורכת הדין הבריטית-לבנונית, אמל אלמודין. בסוף השבוע האחרון התגלתה אלמודין כפאשניסטה עם גרדרובה מגוונת (למעט מיחזור השמלה של מישל אובמה) ושיק קלאסי.

התחזית: הערב ייתכן גשם מקומי בצפון מזרח הארץ, מחר דומה עם סיכוי לגשם מקומי במזרח הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully