וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאשם ברצח במועדון הקלפים קם מתרדמת – ונשלח למעצר

29.9.2014 / 14:40

ידידה אלואשווילי, שנפגע קשה בהצתת בית קפה ברמלה, התעורר לאחר 3 חודשים ונשלח למעצר. עורכת דינו טוענת כי תנאי כליאתו אינם מאפשרים טיפול הולם למצבו: "שב"ס דורס זכויותיו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית הקפה שהוצת ברמלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ידידה אלואשווילי, שנפגע קשה בהצתת בית קפה ברמלה בחודש אפריל האחרון, שבה נהרגו שלושה בני אדם, הוער לאחרונה מתרדמת לאחר שלושה חודשים שבהם שכב בבית החולים כדי שעורו יוכל להחלים מהפציעה שספג שבמהלך ההצתה. מיד כשהתאפשר הדבר, נחקר אלואשווילי על ידי חוקרי המשטרה וצורף לכתב האישום בגין רצח שהוגש נגד מי שלכאורה היו שותפיו לפשע, ויקטור ויצחק סילוורה. אלואשווילי נעצר עד תום ההליכים והועבר לשאת את עונשו בכלא ניצן.

עוד במשפט ופלילים:
המשמורת הוענקה לאב החורג - ולא לאב הביולוגי
פרשת "סימנס" נפתחת מחדש: שלמה נס והפרס המוזר
מכוניתה של שופטת הוצתה הלילה בביתה בהרצליה

מעתירה שהגישה לאחרונה עורכת דינו, ליה פלוס, עולה כי למרות שנפגע באורח קשה שחייב את הרדמתו לצורך שיקום עור גופו, הוא אינו מקבל כל טיפול רפואי היכול להקל על מכאוביו, ולטענתה אף נמנעה ממנו משחה טיפולית לעורו הפגוע. עוד נכתב בעתירה, שמבקשת מבית המשפט המחוזי מרכז צו ביניים, להעניק לו טיפול רפואי או להעבירו לכל בית מעצר אחר שבו קיימות מחלקות טיפוליות. למרות הזמן ששכב אלואשווילי בבית החולים, כשהוא אינו מסוגל לתקשר עם הסובבים עמו, לא נכללים ימים אלה במניין ימי מעצרו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנאשמים נכנסו לבית הקפה כשבידם חומר דליק/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי העתירה, אלואשווילי סובל מכאבי תופת של ממש הגובלים בעינויים, בשל בשר גופו החשוף ללא עור וכל בגד שהוא מבקש ללבוש נדבק לגופו. "ההימנעות ממעבר לכלא ובו טיפול רפואי אינטנסיבי היא החלטה בלתי סבירה בעליל ובלתי חוקית הנגועה באטימות מוחלטת של המערכת", נכתב בעתירה, אשר טרם נקבע מועד הדיון בה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"הנאשם אינו זוכה לטיפול מינימלי"

על פי כתב האישום, אלואשווילי, יחד עם חברו יצחק סילוורה ואביו ויקטור, הגיעו בחודש אפריל שעבר לבית הקפה ברמלה בסביבות השעה 22:00. השלושה נשאו בידם בקבוקים עם חומר דליק, שבהם הצטיידו מראש, והחלו להתיז את החומר בחדר החיצוני בבית הקפה, שם שיחקו קלפים מספר אנשים. לאחר מכן, נכנסו השלושה לחדר הפנימי, שם פיזרו את החומר הדליק שפגע גם בגופם של המבצעים. הפשע אירע ככל הנראה בעקבות סכסוך שנבע מתחרות עסקית.

"לא יעלה על הדעת שבמדינת ישראל של שנות האלפיים, ננהל תיק הוכחות ברצח עם נאשם, שכל גופו שרוף עם כוויות ואיננו זוכה לטיפול רפואי מינימלי", אמרה עו"ד ליה פלוס, המייצגת את אלואשווילי בעתירתו. "אם לא די בכך, שב"ס דורס את זכויותיו בכך שמסרב להכיר בתקופת מעצרו בתנאי אשפוז כזמן מעצר הנחשב לצורך צבירת זכויות עצור. נילחם להוכיח את החפות ברצח ובמקביל נפעל להקל ככל האפשר על שהייתו בכלא", הוסיפה עו"ד פלוס.

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully