וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתה שומר עלינו מלמעלה, כמו שתמיד עשית

3.10.2014 / 8:00

הגיסה איבי כותבת על שחר מלמד

אז מי היה שחר? שאלה נהדרת, עם תשובות רבות. שחר היה לפעמים יותר מאח, חבר טוב, אבא נהדר ובן זוג מושלם לאחותי.

אי אפשר להסביר במילה אחת או לתאר בקצרה מי היה שחר, כי לא משנה מה אני אגיד יהיה המון מה עוד לומר. אדם מדהים בעל אישיות כובשת, אוהב ואהוב, פטריוט, עם המון נתינה, אחריות ואכפתיות, אבל הכי איש משפחה למופת.
אני מנסה לתאר את חיינו בלעדיו וזה כמעט בלתי אפשרי. כל יום השם שלו היה עולה על דל שפתינו: "שחר יידע", "תשאל את שחר", "בטח שחר כבר אירגן", "אם עושים על האש שרק שחר יעשה".

לשחר הייתה שפה משותפת עם כל בני המשפחה. להוריי הוא היה כמו בן. ידע לתת כבוד ולהעריך, לשאול ולהתייעץ, להצחיק ולהשפיע, לאהוב ולתמוך בכל דבר שרק היינו חושבים עליו. שחר תמיד היה חלק מאיתנו כי שחר וענת הם חלק בלתי נפרד אחד מהשני.

אחותי המדהימה, נכון שצריך לכתוב על שחר אבל את החצי השני שלו, ותמיד תישארי. את כל כך חזקה ואיתנה. את ושחר עשיתם עבודה נהדרת בגידול הילדים שחף, ענב וגפן, ואת היא זו שממשיכה את דרכו. למדתם ביחד, צחקתם ביחד, הייתם זוג לתפארת מדינת ישראל. זוג שלא נפרד, תמיד הייתם ביחד ולעד תישארו, רק שהפעם שחר יהיה חלק מכם וילווה אתכם בזיכרון ובאהבה שידע להרעיף עליכם.

את תצליחי, שחף תמשיך להדהים, ענב תמשיך להיות יצירתית וגפי ימשיך להפתיע ולהקסים. כולכם האוצר שלנו, בכל אחד מכם אני רואה את שחר. אני אולי לא מבינה את ההתמודדות שלכם, אבל אני רק יודעת שאתם תמשיכו את הדרך שלו ותגשימו את החלומות שלו בשבילכם.

שחר, אנחנו נתגעגע עד אין קץ ונאחל לך מנוחה. אל תדאג, אנחנו כאן עוזרים ותומכים ויודעים שאתה שומר מלמעלה כמו שתמיד עשית.

אוהבת,

איבי

שחר מלמד, בן 43 רכז ההשקייה של קיבוץ נירים. נהרג ב-26 באוגוסט מפגיעת פצצת מרגמה במועצה האזורית אשכול.


משפחות חללי צוק איתן כותבות. פרויקט מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully