וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעולם לא פחדת, תמיד חשבת קודם כל על האחרים

3.10.2014 / 8:00

האחות נטלי כותבת על דניאל קדמי

דניאל שלי, אחי הקטן. אני זוכרת את היום שאימא ואבא הביאו אותך הביתה, עטוף בחיתול בד, עטוף באהבה. אמרו לי שמאותו היום תפקידי הוא של אחות גדולה ושאצטרך לשמור עלייך. תראה איזה עולם זה דניאל, תפקידי היה לשמור עלייך ובסוף אתה שמרת עליי ועל כל עם ישראל.

דניאלי, לא אשכח את אותו לילה ארור כשנשמעה הדפיקה בדלת, את צרחות האימה שיצאו מגרוני כשראיתי את דמותם של קציני העיר עומדים לפניי והם בכלל לא היו צריכים לדבר. ישר הבנתי שבאו לבשר לנו את הבשורה הנוראה מכל.

אחי, קשה לי נורא לתאר לאנשים שלא מכירים אותך מי היית. ממה ממתחילים? אולי מזה שהיית אדם אהוב כל כך, מוקף בחברים ואהבה כל חייך, מהכריזמה שניתנה לך כמתנה מבורא עולם. אולי אספר את סיפורי חברי הילדות שלך שמתארים באופן מדויק איזה לב ענק היה לך, איך היית הראשון שפנו אליו לעזרה, ואיך תמיד היית שם בשבילם.

אולי אספר את סיפורי חברי הצבא שלך שאמרו שהיית להם אח, לוחם, מפקד וחבר. איך היית מוותר על שעות השינה שלך בטירונות בשביל אחרים, איך איחדת את כל המחלקה שלך ולא נתת לאף אחד להרגיש לא מחובר, איך היית האדם היחידי שהם הרגישו שהם יכולים לבוא לדבר איתו באופן חופשי, איך לקחת תחת חסותך את החיילים שקצת התקשו פיזית או חברתית ודאגת להם. אולי אספר את סיפורי המפקדים שלך, שידעו מהיום השלישי לטירונות שאתה תהיה מפקד גדול בגדוד, איך ידעו שיש בך את כל התכונות בשביל להיות מפקד דגול בצבא.

אולי עדיף בכלל לספר את סיפורי המשפחה עלייך, בן זקונים שלנו, איך אימא ואבא היו מחכים לך בכל שישי שתחזור מהצבא. אימא מהבוקר הייתה מכינה לך מטעמים שאתה אוהב ואבא רק מחכה לחיבוק שלך. איך היינו מחכים לארוחות שישי איתך, שתבוא ותגרום לנו להתגלגל מצחוק כמו שרק אתה יודע.

כל כך התרגשתי בשבילך כשיצאת לקורס מ"כים, וכל כך פחדתי כששמעתי שלוקחים אתכם לגבול. אבל אתה? מעולם לא פחדת, כהרגלך חשבת קודם כל על האחרים, אמרת שצריך להילחם למען תושבי הדרום, למען העם שלנו. מתת מות גיבורים, נלחמת על חייך והצלת בגופך את תושבי נחל עוז. מתת מות גיבורים יקר שלי, ועל זה אומר לך תודה. תודה בשם המשפחה, בשם תושבי נחל עוז ובשם כל עם ישראל.

אוהבת אותך, גאה בך ומתגעגעת אלייך. נוח על משכבך בשלום גיבור ישראל, יהיה זכרך ברוך,

אחותך נטלי

סמל דניאל קדמי, חייל בקורס מ"כים בן 18 מהיישוב צופים שבשומרון. נהרג ב-28 ביולי במהלך חילופי אש באירוע חדירת מחבלים לקיבוץ נחל עוז.


משפחות חללי צוק איתן כותבות. פרויקט מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully