וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודדת חדשה על התואר "האסירה הלוהטת בעולם"

דוגמנית צעירה נעצרה ושוחררה לאחר יום אחד בלבד, אולם תמונת המעצר שלה הפכה ללהיט ברשת.היא לא התלהבה מהעניין: "בגלל שאני יפה אז חושבים שאני אדם רע"

תמונת המעצר של אנג'לה קואטס. טוויטר, צילום מסך
תמונת המעצר ששיגעה את הרשת/צילום מסך, טוויטר

מאז שג'רמי מיקס זכה לתואר "האסיר הלוהט" ותמונת המעצר שלו שיגעה את הרשת, כלי התקשורת בעולם מחפשים את היורש שלו , או אם זה אפשרי – יורשת. רק בשבוע שעבר דיווחנו לכם על קנדית שהוכתרה כ"פושעת הסקסית ביותר בעולם" והנה כבר צצה לה מועמדת חדשה לתואר "תמונת המעצר הלוהטת ביותר בעולם".

הדוגמנית אנג'לה קוסטס הפכה ללהיט ברשת, לאחר שתמונת מעצר שלה פורסמה באתר "GeorgiaArrests.org והפכה לויראלית.קוסטס בת ה-22 מפלורידה, שזכתה בתואר "היפה של השבוע" במגזין ג'ט, נעצרה בחודש שעבר על התנהגות בלתי הולמת ושוחררה כבר באותו יום, אבל זה לא הפריע לגולשים להתלהב מתמונת המעצר שלה ולשתף אותה שוב ושוב ברשתות החברתיות.

אנג'לה קואטס בצילומי דוגמנות. JETT, אתר רשמי
זכתה בתואר "היפה של השבוע" במגזין ג'ט./אתר רשמי, JETT

קוסטס עצמה אמרה בראיון ל"האפטיגטון פוסט" שהיא מתייחסת לקריירת הדוגמנות שלה ברצינות, ושהיא לא התכוונה להפוך את תמונת המעצר שלה ללהיט. "הבנתי שאני התשובה הנשית לג'רמי מיקס", היא אמרה בראיון ומיהרה לצייץ בטוויטר: "המשטרה מנצלת את הסמכות שלה מדי יום ואנשים חושבים שבגלל שאני יפה החיים שלי מושלמים והם לא. נעצרתי בטעות בחודש שעבר על ידי שוטר שניצל לרעה את החוק. אני מעצבת נעליים לחברה שלי, החבר הכי טוב שלי היה כלב שמת, אני אוהבת סרטי דיסני ומאוד קשורה למשפחה שלי. אני לובשת את המכנסיים שלי בדיוק כמו כולכם, אבל בגלל שאני יפה אז חושבים שאני אדם רע?".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

צפו בראיון עם אנג'לה קוסטט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully