וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הגבר שסובל מ-100 אורגזמות מדי יום

לפני כשנתיים דייל דקר סבל מפריצת דיסק בגב ובעקבותיה אובחן בתופעה רפואית נדירה – גירוי מתמשך של איברי המין - עם זקפה מתמדת ועשרות אורגזמות מדי יום. "אין בזה שום דבר מהנה"

דייל דקר, שחווה 100 אורגזמות ביום. יוטיוב, צילום מסך
"אתה פשוט נגעל ממה שקורה לך". דייל דקר/צילום מסך, יוטיוב

רגע האורגזמה הוא אחד מהרגעים האהובים על המין האנושי. אבל מסתבר שיותר מדי מדבר טוב הופך לפעמים לדבר רע. הכירו את הגבר שסובל מ-100 אורגזמות מדי יום. וכן. הוא סובל.

דייל דקר סובל מתופעה רפואית נדירה – גירוי מתמשך של איברי המין, שהחלה בספטמבר 2012 כאשר נפרץ לו דיסק בגב בזמן שקם מכיסא. הגבר בן ה-37 מספר: "תארו לעצמכם שאתם כורעים על הברכיים מול ארון הקבורה של אבא שלכם בהלוויה שלו, נפרדים ממנו בדמעות ולפתע חווים תשע אורגזמות במקום, כשכל המשפחה שלך עומדת מאחוריך. זה גורם לך לא לרצות יותר לחוות אורגזמה בחיים שלך".

הוא ממשיך ומתאר את הסבל: "אין בזה שום דבר מהנה, כי למרות שזה אולי נעים גופנית, אתה פשוט נגעל ממה שקורה לך".

דייל דקר, שחווה 100 אורגזמות ביום. יוטיוב, צילום מסך
" אני רק רוצה את חיי הישנים בחזרה"/צילום מסך, יוטיוב

דקר מספר כי בעקבות מצבו הגופני הוא כמעט ולא יוצא מהבית, בשל חשש מאורגזמה בציבור – כמו שקרה לו פעם בסופרמרקט "כש-150 אנשים עומדים סביבי ומסתכלים עלי".

על פי הדיווח ב"דיילי מירור", דקר חי בוויסקונסון שבארה"ב עם אשתו אפריל ועם שני ילדים, בני 12 ו-11. גם האישה מתקשה לחיות עם מצבו הרפואי: "אנחנו ממש נאבקים כרגע, כי הוא לא יכול לעבוד ולכלכל את המשפחה וכל הנטל נופל עלי. זה ממש מצער – אנחנו לא יכולים לנהל אורח חיים רגיל או לעשות דברים שבני זוג עושים יחד ואנחנו מתווכחים הרבה". למרות שדייל נמצא במצב של זקפה מתמדת, אשתו מספרת כי הם לא מקיימים יחסי מין ולמעשה ישנים במיטות נפרדות.

"ניסיתי לקרוא על המצב הרפואי זה" מספר דקר, "הלכתי להרבה רופאים, אבל אף אחד לא הצליח לעזור לי ואני כבר לא יודע מה לעשות. אני רק רוצה את חיי הישנים בחזרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דייל דקר, שחווה 100 אורגזמות ביום. יוטיוב, צילום מסך
"לא יכולים לנהל אורח חיים רגיל או לעשות דברים שבני זוג עושים יחד". בני הזוג דקר/צילום מסך, יוטיוב

ד"ר דינה האריס, גניקולוגית שעבדה עם נשים שסבלו ממקרים דומים, הסבירה כי "ברור שהוא ממש סובל ויש כאלה שיטענו שמדובר בבעיה פסיכולוגית, אבל זה לא המקרה. זהו מצב רפואי ואני מקווה שהוא יימצא מישהו שיעזור לו. להיות מגורה זה דבר נחמד, אבל פה לא מדובר בגירוי וזה אפילו לא מיני. מדובר בעווית נוראית שיכולה להיות מאוד מכאיבה. לדעתי ניתן לעזור לו, אבל אם הוא לא יקבל עזרה בקרוב, הוא יכול להיות בסיכון גדול מאוד, וקיים סיכון שהוא ינסה לשים קץ לחייו".

צפו בדייל מספר על החיים הקשים שלו

  • עוד באותו נושא:
  • אורגזמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully