וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בבחורה שטוענת שהשתילה לעצמה שד שלישי

צעירה בת 21 הפכה ללהיט ברשת לאחר שהציגה לראווה לעולם את הניתוח הפלסטי שעברה - השתלת שד שלישי "כדי לדחות גברים", אולם נראה כי היא שיקרה לכולם

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: מתן חדד

.

כשג'סמין טרידוויל בת ה-21 מפלורידה רצתה לעבור ניתוח פלסטי, היא עברה יותר מ-50 מנתחים כדי למצוא אחד שיסכים למלא את מבוקשה. אחרי הכל, לא בכל יום מגיעה למרפאה בחורה שרוצה להשתיל בגופה שד שלישי. רגע, מה?

הצעירה, שרוצה לקבל תוכנית טלוויזיה משלה ולהתפרסם, טוענת כי הוציאה על הניתוח 20,000 דולרים שחסכה במשך שנתיים. עם זאת, היא מכחישה כי המניע לניתוח הביזארי היה הרצון להתפרסם, וטוענת שעשתה זאת כדי להפוך לבחורה לא מושכת. "עשיתי את זה כדי להפוך ללא אטרקטיבית עבור גברים. נמאס לי מדייטים".

ג'סמין טרידוויל שהשתילה שד שלישי. פייסבוק, צילום מסך
רצתה להפוך לבחורה לא מושכת/צילום מסך, פייסבוק

הסיפור הביזארי הזה הפך ללהיט בתקשורת העולמית ושלל כתבות עליה הופיעו בעיתונים מכובדים יותר או פחות. בכתבות היא טענה כי בני משפחתה לא ראו את השינוי בעין יפה: אמה ואחותה ניתקו עמה כל קשר, ואביה אף הודה כי הוא מתבייש בה.

ג'סמין טרידוויל שהשתילה שד שלישי. פייסבוק, צילום מסך
אמיתי או לא?/צילום מסך, פייסבוק

אם זה לא מספיק, שלושה ימים בלבד לאחר שהתפרסם הסיפור, החלו לעלות ספקות לגבי אמינותו ואמינותה של ג'סמין. אחרי בדיקה התברר כי בשדה התעופה של טמפה, פלורידה, נכתב דו"ח לפיו מבחורה בשם ג'סמין טרידווייל נגנבה מזוודה בחודש ספטמבר ובה (הפתעה) תותבת פלסטית של חזה נשי עם שלושה שדיים. על פי משטרת שדות התעופה, התותבת נמצאה במזוודה שנגנבה ממנה לאחר טיסה, אולם נמצאה שעות ספורות לאחר מכן והושבה אליה.

ג'סמין טרידוויל שהשתילה שד שלישי. פייסבוק, צילום מסך
"אני משוגעת. אנשים משוגעים לא יודעים שהם משוגעים. אז טכנית בגלל שאני יודעת שאני משוגעת, אז אני לא משוגעת"./צילום מסך, פייסבוק

"אני לא משקרת", היא טענה בראיון ל"סאן" הבריטי, "עשיתי את הניתוח ואם אנשים לא מאמינים לי זו בעייה שלהם". למרות הטענה הזו יותר ויותר כלי תקשורת החלו להטיל ספק באמינותה, והיא לא עזרה לטענות נגדה בראיון ביזארי שהעניקה לתחנת רדיו באורלנדו: "ובכן, אני משוגעת. אנשים משוגעים לא יודעים שהם משוגעים. אז טכנית בגלל שאני יודעת שאני משוגעת, אז אני לא משוגעת". שיכנעה אותכם?

“.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully