וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר אבי הזמר מ"כוכב נולד" הוארך; חשוד גם בשידול לזנות

15.9.2014 / 15:36

בית משפט השלום בתל אביב אישר למשטרה להותיר במעצר את האב, החשוד כי אנס את הצעירה, יומיים נוספים. לוואלה! חדשות נודע כי שותפו לדירה של הזמר, שחשוד גם הוא באונס, עובד עבור משרד המשפטים

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יותם בן-דוד

בית משפט השלום בתל אביב הורה היום (שני) בצהריים על הארכת מעצרו ביומיים של אביו של פליט תכנית הריאליטי "כוכב נולד", החשוד בשידול לאונס ובביצוע מעשה סדום בצעירה בת 18 ביום שלישי האחרון.

האב נעצר הלילה בתחנת מסובים לאחר שהסגיר את עצמו לידי השוטרים. הוא נחשד תחילה רק בביצוע האונס עצמו, אולם הבוקר התעורר חשד נוסף בקרב החוקרים שמא הוא אף ניסה לשדל את הצעירה לעסוק בזנות. כעת מתמקדים במשטרה בניסיונות לשכנע אותה להשתתף בעימות מול חלק מהמעורבים בתיק. האב יובא הבוקר לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בבית משפט השלום בתל אביב בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בשלושה ימים.

עוד על הפרשה:
פרשת הזמר מ"כוכב נולד": אביו חשוד באונס הנערה
פליט ריאליטי חשוד בביצוע מעשי סדום ושידול לאונס

מתמודד כוכב נולד לשעבר חשוד החשוד במעשה סדום וסיוע לאונס. ספטמבר 2014. יותם רונן
הזמר בדיון בבית המשפט, אתמול/יותם רונן

מעצרו של האב אירע בסביבות השעה 2:00 הלילה, בתום שיחת טלפון בינו לבין השוטרים. בשיחה נדרש האב להתייצב מידית לחקירה בתחנת מסובים, והובהר לו כי באפשרות המשטרה לאתרו מידית אם לא יעשה כן. בשל כך, הגיע לתחנה ועצר מיד.

במהלך הדיון אתמול בבית המשפט עלה החשד כי האב אנס את הצעירה בזמן שהסיע אותה לביתה לאחר שהותקפה לכאורה על ידי בנו וחברו. לפי החשד, בטרם אנס אותה אילץ אותה לעשן סמים. עד שנעצר הלילה הוא הוכרז עבריין נמלט על ידי בית המשפט, שבמקביל הורה על הארכת מעצרם של שני החשודים הנוספים בארבעה ימים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המתמודד במהלך צילומי "כוכב נולד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי החשד, בנו של האב, שהשתתף בעבר באחת העונות של התכנית "כוכב נולד", הכיר את הנערה בפייסבוק, הזמין אותה למקום מגוריו וקיים עמה יחסי מין ולאחר מכן דרש שתשכב עם שותפו לדירה. משסירבה, אנס אותה השותף ואף ביצע בה מעשי סדום. הזמר מכחיש את המיוחס לו וטוען כי הכול בוצע בהסכמה.

לוואלה! חדשות נודע כי שותפו לדירה של הזמר עובד בחברה המעניקה שירותים משפטיים למרכז לגביית קנסות של משרד המשפטים, וזאת למרות שהוא מרצה עונש של עבודות שירות בגין עבירת תנועה בה הורשע. כמו כן, נודע על כך שאביו משמש אמרגנו של הזמר.

פרקליטם של החשודים, עו"ד שגיא זני, אישר את הפרטים ורק מסר: "הוא בסך הכול מרצה עונש של עבודות שירות על עבירת תנועה". אולם, לטענת גורם משפטי הצעיר היה מעורב בתאונת דרכים קשה, ונמלט מניידות המשטרה שביקשו לעוצרו. בשל כך, נגזר עליו עונש מאסר שהומר לעבודות שירות.

מתמודד כוכב נולד לשעבר חשוד החשוד במעשה סדום וסיוע לאונס. ספטמבר 2014. יותם רונן
הזמר בכניסה לדיון בבית המשפט, אתמול/יותם רונן

(עדכון ראשון: 8:50)

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully