וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחררה מהכלא אחרי 30 שנה - בזכות בדל סיגריה

קיית'י וודס, בת 64 מנבאדה, הורשעה ב-1985 ברצח צעירה בת 19. בזכות ד-נ-א מבדל, שנמצא במגרש המכוניות שבו אירע הרצח ואשר קושר עבריין אחר למעשה, היא יצאה לחופשי

קיית'י וודס, שנכלאה ל-30 שנה בעוון רצח, זוכתה בזכות בדל סיגריה, 08 בספטמבר 2014. סקיי ניוז, אתר רשמי
קיית'י וודס, בשימוע שנערך לה ביום שני/אתר רשמי, סקיי ניוז

אישה אמריקנית שנכלאה למשך כ-30 שנה בגין רצח שוחררה שלשום (שני) מבית הסוהר בזכות ראייה חדשה שהופקה מבדל סיגריה ושהובילה לחפותה. קיית'י וודס, בת 64, הורשעה סופית בשנת 1985 ברצח של מישל מיטצ'ל, בת 19, במתחם אוניברסיטת רינו, במדינת נבאדה. מיטצ'ל נמצאה כשגרונה משוסף במוסך הסמוך למגרש החנייה במתחם. משפט חוזר בפרשה יתקיים ביולי שנה הבאה.

עורכת דינה של וודס, אמרה כי הד-נ-א שנמצא על בדל הסיגריה, שנאסף במגרש המכוניות, תואם לזה של רודני הלבאוור, אסיר בן 66, שנכלא בגין עבירות אחרות. "אנו מאושרים שקת'י הולכת הביתה ושכך היא מוכיחה לכל העולם שהיא הייתה חפה מפשע לאורך כל הזמן", אמרה עורכת דינה, מייזי פוסיץ'. "אף ד-נ-א שנמצא בזירת הרצח של מיטצ'ל לא שייך לקת'י".

עוד ידיעות מהעולם
לחץ בממלכה: קמרון ייצא לביקור חירום בסקוטלנד
ארה"ב: יותר מ-1,000 ילדים נפגעו מנגיף מסתורי
האם באמת "נחשפה זהותו של ג'ק המרטש"? כנראה שלא

וודס הודתה בזמנו ברצח, כשהייתה מאושפזת במחלקה הפסיכיאטרית במתחם הרפואי של אוניברסיטת לואיזיאנה, אך מאוחר יותר חזרה בה. הרשעתה הסופית בתיק הייתה בשנת 1985. עורכת דינה טוענת כי וודס איננה זוכרת את הודאתה במקרה, לאחר שאמה אשפזה אותה במחלקה בנסיבות שאינן קשורות לפרשה.

בנוסף לכך, הד-נ-א החדש קשר בין הלבוואר ללפחות שני מקרי רצח נוספים מתוך חמישה שלא נפתרו באזור מפרץ סן פרנסיסקו, שנחקרים היום על ידי כוח משימה של הבולשת הפדרלית.

(עדכון ראשון: 20:16)

  • עוד באותו נושא:
  • נבאדה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully