וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ האופנוע בגדרה קשור להצתת מועדון ברמלה?

9.9.2014 / 20:08

גילי צרפתי, בן 25, נהרג אתמול בפיצוץ האופנוע עליו רכב. באפריל הוא נעצר כשפינה שלושה נפגעים ממועדון קלפים שהתפוצץ לאחר שהוצת. כעת חושדים במשטרה כי קיים קשר בין האירועים

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד

בחודש אפריל האחרון נהרגו שלושה בני אדם וחמישה נוספים נפגעו באורח קשה בפיצוץ במועדון קלפים ברחוב יצחק שדה ברמלה, אשר הוצת בשל סכסוך בין שני בעלי מועדונים מתחרים. אחד העצורים לאחר אותו אירוע היה גילי צרפתי, בן 25. הוא נעצר אחרי שפינה כמה מבין אלו שנפגעו בפיצוץ לבית החולים קפלן ברחובות. אתמול נהרג צרפתי בפיצוץ האופנוע עליו רכב בגדרה, ואחד החשדות הוא כי מדובר בחיסול מתוכנן.

בשל מעורבותו של צרפתי בשני האירועים הפליליים הללו במהלך החודשים האחרונים, בודקים חוקרי ימ"ר מרכז, בפיקודו של ניצב-משנה מוטי אדרעי, האם ישנו קשר כלשהוא בינם. "זה בהחלט כיוון שאנחנו בודקים", אמר היום (שלישי) גורם במשטרה. עם זאת, הוא ציין: "אנחנו בודקים כיוון נוסף של סכסוך חדש שבו נקשר שמו של צרפתי".

הפיצוץ אתמול אירע ברחוב האילנות. שלושה ילדים ששהו בסמוך לקו בחרדה. מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי צרפתי, שעבר בשבועות האחרונים להתגורר במתחם שבו אירע הפיצוץ, מוכר למשטרה והיה מעורב בשוק האפור. מבדיקת המשטרה עולה כי האופנוע שהתפוצץ נמצא בבעלות תושב תל אביב. במשטרה עדיין לא יודעים לקבוע סופית האם צרפתי היה יעד הפגיעה, או שהוא נדרש להעביר את האופנוע הממולכד לאדם אחר ובשל תקלה התפוצץ המטען. "אנחנו בודקים איך הגיע האופנוע לידיו של צרפתי", אמר הגורם המשטרתי.

עוד בוואלה! חדשות:
זינוק של פי 3 במספר החרדים המחפשים עבודה
ניסוי "מוצלח חלקית" במערכת ההגנה מפני טילים "חץ 2"
שב"ס העלה כוננות בעקבות התאבדות של אסיר ביטחוני

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

חשד לחיסול בגדרה: צעיר נהרג בפיצוץ אופנוע. שי מכלוף
זירת האירוע בגדרה, אתמול/שי מכלוף
פיצוץ ברחוב יצחק שדה ברמלה, אפריל 2014. יותם רונן
הפיצוץ במועדון הקלפים ברמלה באפריל/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully