וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד מארגן "ליל הבאנגים הגדול"

7.9.2014 / 22:08

עמוס דב סילבר שארגן את "ליל הבאנגים הגדול" בחודש אפריל האחרון מול הכנסת, הואשם בייצוא, ייבוא, מסחר ואספקה של סמים מסוכנים. על פי האישום, סילבר מכר קנביס לשוטר סמוי

היערכויות לקראת עצרת הלגליזציה ליל הבאנגים הגדול, אפריל 2014. דוד אדלהט, מערכת וואלה! NEWS
סילבר בהיערכות לקראת ליל הבאנגים הגדול/מערכת וואלה! NEWS, דוד אדלהט

המשטרה ממשיכה במאבקה בסמים הקלים: כתב אישום הוגש ביום חמישי נגד עמוס דב סילבר, ממובילי המאבק ללגליזציה של קנאביס בישראל. מחלקת התביעות במשטרה הגישה את כתב האישום נגד סילבר, שארגן את "ליל הבאנגים הגדול" בחודש אפריל האחרון, בו הוא הואשם בייצוא, ייבוא מסחר ואספקה של סמים מסוכנים. על פי האישום, סילבר מכר קנביס במשקל של 1.05 גרם לשוטר סמוי בירושלים. באירוע אחר, כך מתואר בכתב האישום, מכר סילבר את הסם במשקלים הנעים בין 3 ל-4 גרם ללקוחות, תמורת כ-240 שקלים.

”ליל הבאנגים” בירושלים: 30 מפגינים עוכבו ונעצרו

הפגנת ליל הבאנגים הגדול למען לגליזציה בירושלים, 20.4.2014. עמרי נחמיאס, מערכת וואלה! NEWS
ליל הבאנגים הגדול בחודש אפריל האחרון/מערכת וואלה! NEWS, עמרי נחמיאס

אין זו פעם ראשונה שסילבר מסתבך עם החוק. סילבר כבר נעצר למשך 24 שעות זמן קצר לפני שהתקיים אירוע "ליל הבאנגים הגדול" שארגן בירושלים. במסגרת האירוע התאספו שורה של פעילים למען לגליזציה של סמים קלים ועישנו מריחואנה בסמוך לכנסת. באותו היום, אלפי בני אדם עלו לירושלים ופקדו את האזור הסמוך לכנסת, כאשר לסילבר, יחד עם מארגן נוסף, הוצא צו הרחקה מן המקום.

"היה ברור שזה מעצר הזוי", אמר אז סילבר לוואלה! חדשות, "אחת השוטרות אמרה לשאר השוטרים שלא לעצור אותי, כי הם עושים שטות. הם פעלו מתוך פאניקה. במקום לעצור את האירוע, הם העצימו אותו פי כמה וכמה. אחרי המעצר שלי אישרו הגעה עוד אלף אנשים". כ-2,000 בני אדם הפגינו אז בגן הוורדים, חסמו כביש בשדרות רבין וצעקו סיסמאות שונות בעד לגליזציה, כגון "העם דורש קנביס חוקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully