וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביך: הנהג ראה זונות ברחוב והתנגש בעמוד

נהג שראה נשים לבושות בלבוש תחתון נועז, כולל גרבי רשת, עומדות בצומת התבלבל קצת יותר מדי, נסע אחורה כדי לראות שוב - והתנגש בעמוד תאורה. למרבה המבוכה, הרגע הזה תועד במצלמה

צילום חובבים שהועלה לרשת

כיצד הייתם מגיבים אם באמצע נסיעה ברכב הייתם רואים לפתע נשים בהלבשה תחתונה חושפנית מסתובבות ברחוב? בסרטון המביך אך מצחיק הזה שמגיע מרוסיה ניתן לראות את התגובה של נהג רכב אחד שמרוב בלבול – פשוט התנגש בעמוד.

בסרטון ניתן לראות נשים לבושות בלבוש תחתון נועז, כולל גרבי רשת, עומדות בצומת בעיר ארצ'רנג'ל שבצפון-מערב רוסיה.על פי הדיווח ב"דיילי מירור" מדובר בזונות, שמנסות לגייס לקוחות. אחת מהן חצתה את הכביש במעבר חצייה בכדי למשוך את תשומת הלב של עוברי האורח וקראה לחברתה להצטרף אליה. אולם נהג אחד, ברכב סקודה, כל כך התרשם ממה שהוא ראה – עד שהוא לחץ על הבלמים ונסע אחורה, בכדי לראות אותן שוב מקרוב. אולם הנסיעה הזו הסתיימה בהתנגשות מביכה בעמוד של פנס תאורה.

כל התקרית צולמה על ידי עובר אורח שמיהר להעלות את הסרטון לרשת החברתית הרוסית VKontakte, שם הוא כתב: "שאלתי את הנהג איך הוא מתכוון להסביר את מה שקרה לביטוח, אבל הוא לא ממש רצה לדבר על זה. החלטתי לפרסם את הסרטון, כדי שהם יידעו בדיוק מה קרה כשהוא יגיש את התביעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully