וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצמ"ר פגע בחצר בית בחוף אשקלון: "נחזיק מעמד"

21.8.2014 / 17:21

חלונות הבית התנפצו מעוצמת הפגיעה ונזק רב נגרם לקיר החיצוני של המבנה, כמו גם לשלוש מכוניות שחנו בקרבת מקום. המשפחה שמתגוררת בבית לא שהתה בו בעת הפגיעה

פצמ"ר פגע ברכב ובבית במועצה אזורית חוף אשקלון. אוגוסט 2014. שי מכלוף, צילום מסך
המשפחה לא שוהה במקום זה כמה ימים. הבית שנפגע, היום/צילום מסך, שי מכלוף

פצצת מרגמה התפוצצה היום (חמישי) בחצר בית ביישוב במועצה האזורית חוף אשקלון וגרמה לו לנזק. איש לא נפגע, משום שהמשפחה שמתגוררת במקום לא שוהה בביתה זה כמה ימים. בפיצוץ נגרם נזק לשני בתים נוספים ולעוד שלושה כלי רכב שחנו מחוץ אליהם. "אנחנו נחזיק מעמד עד שהחמאסניק האחרון יעבור מהעולם הזה, ילווה את דף וחבריו, ואינשאללה בקרוב", אמר עובדיה קידר, אביה של האישה המתגוררת בבית עם משפחתה, שמתגורר בסמוך.

בשעות האחרונות נורו עשרות רקטות לעבר הדרום. עשר מהן התפוצצו בשטח המועצה האזורית אשכול, שתיים מהן בסמוך ללולי תרנגולות ולחממה. אחד העובדים ששהו במקום נפצע באורח קל ופינה את עצמו לקבלת טיפול רפואי. שמונה רקטות התפוצצו בשטחים פתוחים בשדות נגב ורקטה נוספת יורטה.

שלוש רקטות התפוצצו בשטחי המועצה האזורית חוף אשקלון ומערכת "כיפת ברזל" יירטה שש נוספות. אחת מהנפילות גרמה להפסקת חשמל באחד היישובים ורקטה אחת יורטה בשמי המועצה האזורית מרחבים.

מלחמה בדרום - סיקור מיוחד:
הממשלה אישרה לגייס עוד 10,000 חיילי מילואים
חוטף שליט, פיקד על ירי לאילת: מיהו ראאד אל-עטאר?
צה”ל חיסל את שלושת המפקדים הבכירים של חמאס בדרום הרצועה

פצמ"ר פגע ברכב ובבית במועצה אזורית חוף אשקלון. אוגוסט 2014. שי מכלוף, צילום מסך
נזק נגרם גם למכוניות שחנו מחוץ לבית/צילום מסך, שי מכלוף

במטח שנורה בשעות הבוקר נפצע באורח בינוני גבר בן 35 מרסיסי רקטה שפגעה במבנה באחד היישובים בתחומי המועצה האזורית אשכול. האיש פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא פצוע בכתפו, והועבר שם לחדר הטראומה. ככל הנראה, הוא נפצע בעת שגונן בגופו על ילדים שהיו במקום. אישה נוספת שהייתה במקום הוגדרה נפגעת חרדה.

פראמדיק מד"א אורן וכט שטיפל גבר שנפצע סיפר: "בכניסה ליישוב קיבלנו פצוע בן 33 במצב קשה עם פגיעה מרסיס בחזה. הוא היה בהכרה מלאה, כאוב מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים וטיפול בכאב ופינינו אותו לבית החולים סורוקה בניידת טיפול נמרץ של מד"א. אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא לא הספיק להגיע למרחב מוגן ונפצע מרסיסים כאשר נשכב על ילדים שהיו בסמוך בכדי לגונן עליהם בגופו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
נפילת רקטה במועצה אזורית אשכול, אוגוסט 2014. חטיבת דובר המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
זירת הנפילה ביישוב במועצה האזורית אשכול, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, חטיבת דובר המשטרה

פיקוד העורף האריך אמש את הנחיות הבטיחות המיוחדות לציבור עקב ירי הרקטות לעבר ערי הדרום והמרכז ביממה האחרונה. במסגרת ההנחיות החדשות, בטווח של שבעה קילומטרים מגבול רצועת עזה נאסר לקיים התכנסויות של יותר מ-300 איש בשטח פתוח או בשטח סגור. כמו כן, בטווח זה ניתן לקיים פעולויות פנאי לקיץ ופעילות במוסדות להשכלה גבוהה ובמעונות יום במבנים בעלי מיגון חלקי בלבד.

פצמ"ר פגע ברכב ובבית במועצה אזורית חוף אשקלון. אוגוסט 2014. שי מכלוף, צילום מסך
זירת הנפילה באשכול/צילום מסך, שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully