וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הנאום המדהים של הפרשן המצרי שתומך בישראל

תוופיק עוכאשה ידוע בשנאתו העזה לחמאס ול"אחים המוסלמים". בריאיון חדש שהעניק הוא הביע תמיכה בפעילות צה"ל. "אתם גברים! הרגו לכם שלושה ובתגובה אתם הורגים כמה שבא לכם"

צילום: הטלוויזיה המצרית

הפרשן המצרי תוופיק עוכאשה התבטא כמה פעמים נגד חמאס מאז התחיל מבצע "צוק איתן". בריאיון חדש הביע עוכאשה תמיכה יוצאת דופן בפעילות הצבאית שאותה נוקטת ישראל מאז חטיפתם של גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל שער ורציחתם, ועד למבצע הנוכחי ברצועת עזה.

"אני מסיר את הכובע בפני ישראל", הצהיר עוכאשה. "אני אומר לצבא הישראלי, לעם הישראלי ולהנהגה הישראלית – אתם גברים! חטפו לכם שלושה ורצחו אותם, ובתגובה אתם הורגים את מי שלא יהיה – אני לא יודע אם 300 או כמה שבא להם".

מבצע "צוק איתן" - כותרות אחרונות
תחקיר החדירה: המחבלים לבשו מדי צה"ל ופתחו באש
היוזמה החדשה של מזכ"ל האו"ם להפסקת אש ארוכת טווח
צה"ל מציג: כך יורה חמאס מגן משחקים ומבית חולים

ריאיון "הכפכפים"

בריאיון נוסף שהעניק לפני כמה ימים, הכה עוכאשה בשולחן בכפכף מרופט שהביא לאולפן, כשהוא אומר: "זה על הפרצוף והיוזמה של קטאר, של חמאס ושל טורקיה". בפירוט לסיבה שבגינה הוא הכה על השולחן הוסיף: "זאת משום שלכלבים מרביצים רק באמצעות כפכפים, והם שלישיית כלבים".

עוכאשה ידוע כמבקר חריף של חמאס ושל תנועת האם שלה, "האחים המוסלמים". במהלך שלטונו של מוחמד מורסי, נסגרה רשת הטלוויזיה הפרטית שבבעלותו בשל ביקורת שהעביר נגד הנשיא האיסלאמיסטי. באוקטובר 2012 הוא הורשע בגין הסתה לרצח מורסי, ונכלא לתקופה של ארבעה חודשים, בצעד שגונה על ידי ארגוני זכויות אדם כניסיון להשתיק את האופוזיציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully