וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינשטיין הורה לסגור את התיק נגד מאיר שטרית

16.7.2014 / 10:03

לאחר שעובדת משק הבית סירבה לשתף פעולה עם המשטרה, המליצו פרקליט המדינה וראש אח"מ לסיים את הבדיקה בעניין ח"כ מאיר שטרית. היועץ המשפטי לממשלה אימץ את ההמלצה

נכנע ללחץ: ח"כ שטרית ימסור מידע על נכסיו. עומר מירון
הסכם פיצויים נדיב עם עובדת לשעבר במשק ביתו. מאיר שטרית/עומר מירון

תיק החקירה נגד ח"כ מאיר שטרית נסגר - כך החליט הבוקר (רביעי) היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין. לאחר שהסתיימה הבדיקה בעניינו של ח"כ שטרית בנוגע לטענות שביצע עבירות מין בעובדת משק בית, החליט וינשטיין לאמץ את עמדת פרקליט המדינה וראש אגף חקירות מודיעין, שלפיה אין מקום להמשיך בבדיקה.

עוד על פרשת שטרית:
"עוזרת הבית הקליטה את שטרית: 'ניסית לגעת בי'"
מדוע לא עודכן היועץ וינשטיין על החשד נגד שטרית?
"עוזרת הבית של שטרית איימה בתביעה על הטרדה מינית"

בתקופה שבה היה מועמד שטרית לנשיאות פורסם כי הוא חתם בעבר על הסכם פיצויים נדיב עם עובדת לשעבר במשק ביתו על סך 270 אלף שקלים, וההסכם כלל סעיף סודיות. בעקבות הפרסומים נודע כי בעבר נבדקה הטענה, והמשטרה פנתה בשעתו לעובדת וביקשה ממנה למסור מידע. העובדת סירבה לשתף פעולה.

יום לאחר הבחירות לנשיאות פורסם כי ישנם מסמכים והקלטות של שיחות בין העובדת לבין ח"כ שטרית, שבהם העלתה העובדת טענות בפני חבר הכנסת בנוגע למעשים מיניים שביצע בה לכאורה ושבגינם נחתם הסכם הפיצויים הנדיב שנועד להעביר לעובדת "דמי שתיקה".

לאור המידע החדש שהוזכר בפרסומים, הנחה היועץ המשפטי לממשלה את המשטרה לפנות לעובדת פעם נוספת, ולבחון אם תסכים הפעם לשתף פעולה. במסגרת בחינה זו, נעשו כמה פעולות, שמהן עלה כי העובדת אינה מעוניינת לשתף פעולה ואינה מעוניינת להגיש תלונה במשטרה או להעביר חומרים כלשהם.

לאחר דברים אלה הציג ראש אח"מ את עמדתו ליועץ המשפטי לממשלה, שלפיה בנתונים הקיימים כיום אין פעולות נוספות שצפויות להניב ראיות להוכחת ביצוע עבירה פלילית. פרקליט המדינה הצטרף לעמדת ראש אח"מ והמליץ לגנוז את התיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully