וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסס: נפרד מאשתו ורצח 6 אנשים, בהם 4 ילדיהם

10.7.2014 / 9:28

האיש ירה למוות בעוד 2 מבוגרים, ופצע אנוש את בתו בת ה-15. היא הצליחה להתקשר למשטרה, והתריעה כי אביה יוצא לבית הסמוך - כדי לרצוח את סבה וסבתה. היורה נכנע אחרי מצור

רכב ימ"מ חוסם את מכוניתו של גבר שרצח את ארבעת ילדיו בעיירה ספרינג, מצפון ליוסטון. טקסס, 10 ביולי 2014. רויטרס
רכב משטרה חונה מול מכוניתו של היורה, אמש בעיירה ספרינג, טקסס/רויטרס

גבר מטקסס פתח באש בפרבר של יוסטון, ורצח ארבעה מילדיו ושני מבוגרים שהיו עמם. הוא פצע אנוש את בתו בת ה-15, אך הנערה הצליחה להזעיק את המשטרה, והתריעה בפני המוקד כי אביה יוצא לעבר ביתם של סבה וסבתה, ומתכנן לרצוח גם אותם. צוות ימ"מ שהוזעק למקום כיתר את היורה ברחוב ללא מוצא, והוא נכנע אחרי מצור של שלוש שעות וחצי.

מסע הירי החל אמש (רביעי) בשעה 18:00 בעיירה ספרינג, כ-40 קילומטרים מצפון ליוסטון, העיר הגדולה ביותר בטקסס. בהרוגים שני בנים, בני 4 ו-14; שתי בנות שגילן 7 ו-9; גבר בן 39, ואישה בת 33. היורה זוהה כרונלד האקסל, בן 33. זהותם של ההרוגים, נאסרה לפרסום.

חדשות נוספות מהעולם
עיראק: המורדים כבשו את מאגרי הנשק הכימי של סדאם
מה גרם לצליעה המסתורית של הדיקטטור הקוריאני?
הקנצלרית מרקל ומזכ"ל האו"ם: מגנים את הירי לעבר ישראל

לדברי המשטרה, האקסל נפרד לאחרונה מאשתו. היא עברה להתגורר במדינה אחרת בארה"ב. המשטרה מעריכה כי בקשתה של האישה להתגרש מהיורה היא המניע לרצח. בתו של היורה מאושפזת במצב אנוש. אחרי שנורתה, היא הספיקה להתקשר למשטרה, והשוטרים הצליחו ליצור קשר עם הסב והסבתא, ולהזהיר אותם.

כ-20 שוטרים יצאו למרדף אחר היורה, וכיתרו אותו בסמטה קטנה. הם ירו בגלגלי המכונית שלו, ואחרי מצור ממושך, כשנשק מכוון לראשו, האיש הסכים לצאת מהמכונית בידיים מונפות, ירד על ברכיו ונכנע.

תומס ג'ילאנד, נציג משרד השריף המחוזי, תיאר את האקסל "כגבר עטור זקן וקר רוח כמו מלפפון". לדבריו, "זה הסתיים כמו שרצינו. הוא היה מותש בדיוק כמונו, ויצא מהרכב ללא התנגדות".

צפו בכתבת רשת אי-בי-סי על מסע הירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully