וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו: האוהדים הישראלים של נבחרת איראן במונדיאל

26.6.2014 / 16:27

המונדיאל הזה סיפק כמה מפגשים מרגשים בין ישראלים לאיראנים. תכירו את האוהדים הישראלים של הנבחרת של רוחאני. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

שליח וואלה! חדשות מדווח מהגבול הנפיץ ביותר במזרח התיכון: תמונות הזוועה של טבח אלפי אזרחים על ידי חיילי ארגון הטרור "המדינה האיסלאמית בעיראק וסוריה" מזעזעות את העולם בשבועות האחרונים. ארגון הטרור השתלט על ערים מרכזיות במזרח עיראק ומאיים לכבוש את רצועת הגבול שבין עיראק, טורקיה וסוריה שמהווה מוקד לעימותים בין האיסלמיסטים לבין הכורדים החיים במקום. תושבי החבל הכורדי העצמאי מספרים לוואלה! חדשות על החשש מנפילת האזור לידי הטרוריסטים והפיכתו לגיהינום. צפו בדיווח של שליח וואלה! בעיראק, אמיר תיבון.

תאונה קטלנית בגליל התחתון: אם בת 24, בתה בת הארבע ובנה בן השנה וחצי, וכן נער בן 15 נהרגו היום בתאונת דרכים סמוך לצומת המוביל. התאונה אירעה לאחר שאוטובוס התנגש חזיתית במכונית פרטית. איל הלפמן, פרמדיק של מד"א כרמל שהגיע לזירת התאונה באמבולנס הראשון סיפר כי נתקל במחזה קשה של הרכב הפגוע: "כשהגעתי ונגלה לעיני גודלו וחומרתו של האירוע התחלתי לטפל בנפגעים. לצערי מותם של שני ילדים ואישה נקבע מקום, ולא היה ניתן לעשות דבר כדי לסייע להם".

פואד ממשיך להסתבך: אחרי הכספת, הפנטהאוז ביפו וההלוואה שקיבל מאיש העסקים אברהם נניקשווילי, בנימין בן אליעזר ממשיך להעסיק את המשטרה. כעת, הוא חשוד בקבלת כספים מאיש העסקים רוי מוצפי בתמורה לסיוע של בן אליעזר במסגרת יחסיו עם צמרת השלטון המצרית. מדוע הפרשות הקשורות אל חבר הכנסת התפוצצו רק כשהיה מועמד מוביל לתפקיד נשיא המדינה? איפה היו מבקר המדינה והרשויות? עו"ד אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאכות השלטון, על העלמת העין והנמנום של הרשויות.

איש השבוע: לא יכולנו להתעלם מתמונת המעצר של ג'רמי מיקס, האסיר החתיך שזכתה למאה אלף לייקים של גולשות - ויצאנו לבדוק את מצב האסתטיקה בין הסורגים בישראל. מתוך המהדורה.

התחזית: היום תחול התחממות נוספת, סוף שבוע יהיה שרבי עם עומסי חום כבדים.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully