וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובליל, פרידה הכט ומנחם בן בדרך לאח הגדול: צעד נואש?

24.6.2014 / 16:33

האם החזרתם של משתתפי העונות הקודמות לבית "האח הגדול" תציל את הרייטינג המדשדש של התכנית? אביעד קדרון, עורך וואלה! תרבות, על הטוויסט השנוי במחלוקת. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"אסור לחטוף ילדים חפים מפשע ולהשתמש בהם ככלי במאבק. האם אין זו זכותו של כל נער לחזור בשלום מבית הספר?" רחל פרנקל, אמו של הנער החטוף נפתלי פרנקל, מלווה בבת גלים שער ואיריס יפרח, ביקשה היום את עזרת העולם בנאום במועצת זכויות האדם של האו"ם, כשהיא מלווה בבת גלים שער ואיריס יפרח, אמהותיהן של גיל-עד שער ואיל יפרח. אך האם אמהות הנערים החטופים נפלו למלכודת אנטי ישראלית? הפנייה הנרגשת של פרנקל זכתה לביקורת צינית כלפי המדיניות הישראלית בשטחים מצד מדינות כמו צפון קוריאה וסודן שרחוקות מלהיות מופת לזכויות אדם בעצמן.

אמם של הנערים שנדרסו ב"ציר המוות" נגד משרד התחבורה: הפרקליטות שוקלת לפתוח בחקירה פלילית נגד בכירים במשרד התחבורה בגין גרימת מוות ברשלנות. מלכה חכם, אמם של יואב ויותם ז"ל שנדרסו למוות ברחוב ז'בוטינסקי בפתח תקווה בשנת 2013 מפנה אצבע מאשימה כלפי משרד התחבורה ושר התחבורה, ישראל כץ, וטוענת כי פניותיה בנושא הסכנה הגלומה בציר לא נענו וכי שר התחבורה התנער מאחריותו לעניין.

בטטות כורסה במונדיאל: האם בירה באמת גורמת לכרס? אם אתם חוששים שהליטרים של הבירה שאתם שותים בזמן הצפייה במשחקי המונדיאל ינפחו לכם את הכרס, אפשר להירגע. מחקרים מוכיחים כי צריכה מתונה של בירה דווקא תורמת לבריאות ואיננה גורמת לעלייה במשקל. יפעת סני, עורכת וואלה! בריאות, על כדורגל, בירה והמשקל שביניהם.

התחזית: הלילה בהיר עד מעונן חלקית, מחר עלייה קלה בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully