וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 5 הותקפה: "הוא נכנס דרך החלון ואמר שאמא מחכה לי"

שלומי גבאי

19.6.2014 / 13:25

הוריה של הילדה מפרדס חנה סיפרו כי לדבריה החשוד במעשים מגונים פרץ לביתם, סתם את פיה והוביל אותה בשביל חשוך לבית הכנסת הסמוך, תוך שהיא בוכה. "החשוד ניסה לפרוץ לביתם בעבר"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד
המקום שבו נמצאה הילדה בפרדס חנה. שלומי גבאי
"הוא אמר לה שאמא מחכה לה שם". בית הכנסת שבו נמצאה הבוקר הילדה/שלומי גבאי

"הילדה נחטפה ממיטתה - והותקפה מינית" - כך מתארים הורי הילדה בת החמש מפרדס חנה, את השתלשלות האירועים הלילה (חמישי), שבסופו נמצאה הבוקר בחצר בית כנסת בעיר על ידי עובר אורח, לאחר שעל פי החשד עברה מעשה מגונה. חשוד בן 24, עבריין מין מוכר למשטרה, נעצר ובשלב זה מסרב לשתף פעולה עם חוקריו. מעצרו של החשוד הוארך בארבעה ימים והוא מכחיש כל קשר לאירוע וטוען כי שב מעבודתו והמשטרה התנפלה עליו ללא כל עוול בכפו.

מחקירתו במשטרה מתחזקת ההערכה כי הילדה הותקפה מינית. לטענת הורי הילדה, החשוד ניסה בעבר לפרוץ לדירתם. קרובת משפחתה של הילדה סיפרה כי "סמוך לשעה 3:30 לפנות בוקר חזר אבי המשפחה מעבודתו, בדק שהכול כשורה והלך לעבר מיטתו". הילדה סיפרה להוריה כי החשוד נכנס לחדרה דרך החלון, חסם את פיה, הוציא אותה מהמיטה והוביל אותה לחצר הבית. שם, סיפר לה כי אימה מחכה לה בבית הכנסת הסמוך לביתם.

הארכת מעצר לחשוד בתקיפה מינית של ילדה בפרדס חנה. שלומי גבאי, שלומי גבאי
החשוד בהארכת מעצרו/שלומי גבאי, שלומי גבאי

לפי עדותה של הילדה, היא החלה לבכות כאשר הוליך אותה החשוד בשביל החשוך בדרך לבית הכנסת, כשהיא יחפה, ושם הותקפה מינית. לאחר מכן הותיר אותה שם, עד אשר חלף על פניה עובר אורח שהבחין בה, והיא בתגובה ביקשה ממנו שייקח אותה הביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully