וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני זוג טוענים: צילמנו רוח רפאים בכלא "אלקטרז"

במשך עשרות שנים טוענים אנשים המאמינים בתופעות על טבעיות כי כלא אלקטרז רדוף רוחות רפאים. יתכן שבני זוג בריטי שביקרו במקום סיפקו להם את ההכוחה לכך: צילום של רוח רפאים

רוח רפאים שצולמה בכלא אלקטרז. יוטיוב, צילום מסך
"היא מסתכלת ישר למצלמה, עם מבט מבין." התמונה שצולמה בכלא/צילום מסך, יוטיוב

זוג בריטי שביקר בכלא אלקטרז בסאן פרנסיסקו טוען כי צילם רוח רפאים של אישה באחד מהתאים שם. "ישר ידעתי שהאישה בתמונה היא רוח רפאים", אמרה השבוע שילה סילרי-וולש בת ה-48 ל"דיילי מייל", "מהרגע שראינו את זה לא היינו מעוניינים יותר בסיור בכלא. רק הבטתי שוב ושוב בתמונה".

סילרי-וולש, עוזרת מורה, צילמה את התמונה עם מכשיר האייפון שלה והראתה אותה מיד לבן זוגה, פול רייס שאמר כי "אין לי הסבר הגיוני לנערה שנראית בתמונה. היא הדהימה אותי. זה מצחיק, כי היא מסתכלת ישר למצלמה, עם מבט מבין. בעבר הייתי ממש סקפטי לגבי רוחות רפאים, אבל כעת אני טיפה יותר מאמין. אני בהחלט חושב שהאישה בתמונה היא רוח רפאים".

צפו בדיווח החדשותי על התמונה

אלקטרז, אי ליד סאן פרנסיסקו, הוא כלא פדרלי ידוע לשמצה שהיה פעיל בין השנים 1943 ל-1963. כיום הוא אתר עלייה לרגל של תיירים ונחשב לאחד מאתרי התיירות האהובים באזור. הכלא נחשב גם לאתר פופלארי בקרב חובבי התופעות העל-טבעיות והוא מוצג פעמים רבות בתוכנית הטלוויזיה "ציידי רוחות הרפאים". באתר של הכלא נכתב כי "אנשים שרוצים להאמין ברוחות רפאים טוענים כי הם מרגישים בנוכחות על טבעית בחלקים גדולים של האי. למרות זאת, אין עד היום כל אישור רשמי לרוחות רפאים שנראו בכלא – בין אם אלה היו של אסירים, חיילים, סוהרים או קרובי משפחה".

האם התמונה הזו תספק את ההוכחה הזו סוף סוף?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully