וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצמרר: הסטטוסים שכתב אחד החטופים על גלעד שליט

15.6.2014 / 12:58

בחודשים שקדמו לשחרור החייל משבי חמאס בעזה, כתב עליו איל יפרח בפייסבוק: "5 שנים לא חיבק את אמא ולא שמע את אבא". כעת הגיבו עליהם רבים: "איזו משמעות זה מקבל עכשיו?"

צילום: עומר מירון, שי מכלוף, גדעון צנטנר, ניצן דרור, דובר צה"ל, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

מצמרר: איל יפרח, אחד משלושת הצעירים שנחטפו ביום חמישי בלילה, פרסם בעבר סטטוס בפייסבוק למען שחרורו של גלעד שליט, בתקופה שבה היה האחרון בשבי חמאס בעזה. ביוני 2011, כארבעה חודשים לפני שחרורו של שליט, כתב יפרח, כיום בן 19: "חמש שנים גלעד לא חיבק את אמא. חמש שנים גלעד לא שמע את אבא. חמש שנים גלעד לא קרא ספר. חמש שנים לא הריח פרח. חמש שנים גלעד לא צחק. חמש שנים גלעד לא יודע מה הרוע שיבוא עליו מחר".

לסיום הוסיף יפרח: "אם אכפת לכם ממנו, וחשובה לכם החזרה הביתה של גלעד, תקדישו חמש שניות על העתק-הדבק בסטטוס. גלעד, אנחנו מתגעגעים ומקווים שתחזור מהר!".

עוד על חטיפת הנערים:
הפלסטינים: שני פעילי חמאס מרכזיים נעדרים מיום חמישי
מבצע לילי בגדה: 80 נעצרו, בהם בכירי חמאס
נמשיך לנסוע בטרמפים. דעה

איל יפרח, יוני 2014. שלומי גבאי
"גלעד, מתגעגעים ומקווים שתחזור". איל יפרח/שלומי גבאי

זו לא הייתה הפעם האחרונה שיפרח ביקש להעלות את המודעות של חבריו לחייל החטוף. חודשיים אחר כך, באוגוסט 2011, כתב שוב בפייסבוק: "יש כאלה שנוסעים לאילת ורושמים: 'יאללה, איללתת חמישה ימים'. יש כאלה שרושמים: 'יאללה, איטליה עשרה ימים'. אבל תחשבו רגע! מה גלעד שליט היה צריך לרשום? שבוי? לא יודע מתי חוזר הביתה? חבר'ה! ג-ל-ע-ד-ש-ל-י-ט עדיין חיי!!!!!!!!!! לא מאבדים תקווה! ובכל יום מתפללים לאלוקים שיחזיר אותו הביתה בריא ושלם! אם יש לכם לב וגלעד שליט חשוב לכם, תעתיקו את הסטטוס הזה ותעשו לייק... כי גלעד עדיין חי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סטטוס של החטוף איל יפרח על גלעד שליט ותגובות שנכתבו לאחר חטיפתו. יוני 2014. פייסבוק, צילום מסך
"תחזור במהרה". אחד הסטטוסים שכתב יפרח וחלק מהתגובות עליו/צילום מסך, פייסבוק

מאז סוף השבוע קיבלו ההקדשות שכתב יפרח נופך מצמרר למדי, כשחבריו הגיבו עליהן והתייחסו לחטיפה הנוכחית. כך לדוגמה, צעירה בשם רוני בקיש כתבה: "מי היה מאמין שיבוא יום והסטטוס הזה יקבל משמעות כזאת כואבת?". שירן דמרי התייחסה לכך ששליט היה בשבי יותר מחמש שנים וכתבה: "רק שאצלך נעשה הכול כדי שזה לא ייקח יותר מדי זמן. מחכים לך!". אלפי אלפיה כתב: "איזה משמעות זה מקבל עכשיו? תחזור אלינו במהרה". אחרים הביעו תדהמה מהחטיפה וקראו להתפלל למען הנערים.

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully