וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר נהרג בזמן מרדף, המשפחה מאשימה את המשטרה

אחיקם משה דוד

11.6.2014 / 22:00

לטענת המשטרה, ראמי פאחורי בן ה-16, שנחשד במעורבות באירוע ירי בנצרת, נהרג לאחר שהחליק עם אופנועו בעת ששוטרים רדפו אחריו. לדברי קרובי משפחתו, ניידת התנגשה בו וגרמה למותו

צילום: מצלמות אבטחה עריכה: קשת סידי

ראמי פאחורי, רוכב אופנוע בן 16, נהרג לפנות בוקר (רביעי) במהלך מרדף משטרתי בנצרת, לאחר שהחליק סמוך לבריכת חרבג'י בעיר. פאחורי הובא הערב למנוחות, וקרובי משפחתו מאשימים את המשטרה בכך שניידת פגעה באופנוע שלו בזמן המרדף וכך למעשה הוא נהרג.

על פי דיווחי המשטרה, במהלך הלילה נרשמו שלושה אירועי ירי לעבר עסקים בנצרת. בעקבות אירועים אלה הגיעו כוחות משטרה גדולים לעיר, שפתחו בסריקות לאיתור היורים. במהלך הסריקות התפתח מרדף אחר אופנוע שנחשד כמי שהשתתף באחד ממעשי הירי, עליו רכב פאחורי. במשטרה טוענים כי פאחורי נראה על ידי צוות יס"מ כשהוא נוסע ללא אורות וללא קסדה.

עוד בוואלה! חדשות:
חשד לרצח בעפולה: גופת צעירה נמצאה בחדר מדרגות
"עוזרת הבית של שטרית איימה בתביעה על הטרדה מינית"
מתקדמים לעבר בגדד: לוחמי ג'יהאד השתלטו על תיכרית

לטענת המשטרה, צוות היס"מ סימן לפאחורי לעצור אולם זה החל להימלט, כשאיתו נוסע אדם נוסף. השניים עברו לנתיב הנגדי ונסעו נגד כיוון התנועה, כאשר במהלך הנסיעה הם החליקו ופגעו בעמוד. כתוצאה מכך פאחורי נהרג וחברו שנסע עימו נפצע באורח בינוני. במשטרה הוסיפו שנדף מפאחורי ריח אלכוהול.

בני משפחתו של פאחורי טוענים כי השתלשלות האירועים הייתה שונה, וזועמים על התנהלות המשטרה שלטענתם גרמה למותו של בנם. לדברי קרובי המשפחה, האופנוע לא החליק אלא נפגע מאחור על ידי ניידת משטרה, והיא גרמה למותו. בנוסף, הם אומרים כי בניגוד לטענות המשטרה, הוא כן נהג עם אורות וכי הטענות כאילו פאחורי היה שיכור הן שקריות.

עוד טוענים בני המשפחה, כי למשטרה אסור היה לרדוף אחריו בתוך העיר, בוודאי כאשר לא הייתה להם כל סיבה לחשוד שרוכב האופנוע היה מעורב בירי. לדבריהם מדובר במחדל והשוטרים נהגו בפזיזות במרדף וגרמו למותו של פאחורי שכל חטאו היה שנסע על האופנוע ששייך לאביו.

במשטרה טוענים כי אף ניידת לא פגעה באופנוע. פרטי האירוע הועברו למחלקה לחקירות שוטרים.

לפניות לכתב אחיקם משה דוד: ahikam77@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully