וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאמה-הכהן, שותף לקומבינה? "לא אתווכח"

חבר הכנסת לשעבר אמור להחליף את הנשיא הנבחר ריבלין, אך שר החוץ הציע לו להתמנות במקום לשגריר בארגון ה-OECD, כך שבמקומו יחזור לכנסת מקורבו של ליברמן, אלכס מילר

מערכת וואלה!

כרמל שאמה- הכהן, חבר הכנסת לשעבר, אמור להיכנס לכנסת במקומו של הנשיא הנבחר, ראובן ריבלין. אולם, לוואלה! חדשות נודע כי הוא קיבל הצעה משר החוץ אביגדור ליברמן לוותר על המשרה, ובמקום זאת להתמנות לשגריר ישראל בארגון ה-OECD. אחריו ברשימה המשותפת של הליכוד וישראל ביתנו, נמצא אלכס מילר, גם הוא חבר כנסת לשעבר, שנחשב למקורבו של שר החוץ.

"אני לא אתווח שמדובר בקומבינה פוליטית, אני רואה את זה אחרת", אמר שאמה-הכהן בתשובה לשאלה מדוע שיציע שר החוץ את המשרה דווקא לו, מי שנמצא מקום אחד לפני חברו למפלגה. "הצעתו של שר החוץ הגיעה כבר בינואר, לפני זכייתו של ריבלין. להגדיר בקשה של משרד החוץ ושר החוץ כקומבינה פוליטית זה סוג של מתיחת גבולות מעבר לסביר", הסביר שאמה-הכהן.

"בניגוד לאיך שאתה מסתכל על הזה, הפוליטיקה היא בסדר עדיפות משני למשפחה שלי, לילדים שלי", ענה חבר הכנסת לשעבר בתשובה לשאלה האם הוא לא חושב שיש בעיה עם המהלך. "למרות האווירה שיש שם, אף אחד במשפחתי לא נמצא בשיא ההתלהבות".

"הייתי יושב ראש ועדת כלכלה מוצלח בעיני שר החוץ, וייתכן שהוא מעוניין לשלוח אותי לייצג את מדינת ישראל בארגון הכלכלי המוביל הזה. יכול להיות שיש לו גם שיקול אחר. לכם יש את שיקול הדעת לשאול את השאלות ולתת את ההגדרות. טרם קיבלתי את ההחלטה".

מיד לאחר השיחה הוציא שאמה הכהן הודעה ובה ציין כי הוא שוקל לפרוש מהליכוד כדי להקים מפלגה חדשה עם השר לשעבר משה כחלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully