וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה כשמזמינים את נשיא ארצות הברית לחתונה?

גולש אחד התלהב שחבריו הזמינו את מישל וברק אובמה לטקס הנישואים שלהם - וקיבלו ברכה חתומה בחזרה. אחרים מיהרו להגיב: "גם לי יש כזה". מה מאחל הזוג הנשיאותי למתחתנים?

אחרי ההשבעה: ברק ומישל אובמה רקדו בנשף המסורתי. רויטרס
אז לא לשמור לכם שולחן? מישל וברק אובמה/רויטרס

כל זוג מנסה להפוך את יום חתונתו לאירוע בלתי נשכח. אם לרוב מסתפקים בזמר ממוצע, יש זוגות ששואפים גבוה – ובחרו לשלוח הזמנה לזוג הנשיאותי, ברק ומישל אובמה. האם הם הגיעו לחתונה? כמובן שלא, אך הם לא משאירים את הזוג המאושר בידיים ריקות.

אחד המשתמשים באתר "Reddit", המשתמש בכינוי Gando702, פרסם תמונה של ברכה לרגל נישואיהם של חבריו, עם חתימה של הזוג מהבית הלבן. הוא כתב: "חבריי הזמינו את ברק ומישל אובמה לחתונה שלהם. זה מה שהם קיבלו בחזרה".

עוד בוואלה! חדשות:
רוסיה: בגלל גודל איבר מינו - נער נשפט ונכלא
צפו: נשדד באמצע טיול אופניים מול עדשת המצלמה
מחבקי עצים – אבל למה? הסוד של דובי הקואלה

תשובת הבית הלבן להזמנת מישל וברק אובמה לחתונה. Reddit, צילום מסך
"אהבה, צחוק ואושר". הברכה מהזוג הנשיאותי/צילום מסך, Reddit

המשתמש הופתע לגלות שמגיבים רבים סיפרו כי קרה להם בדיוק את אותו הדבר – ואולי החברים שלו לא עד כדי כך מיוחדים. "רעייתי ואני קיבלנו את אותה התשובה מהקלינטונים", כתב אחד. "ההורים שלי קיבלו כזה מהרייגנים", הוסיף משתמש אחר, ושלישי הגיב: "גם לי יש כזה".

"ברכות ליום חתונתכם", נכתב בברכה, "אנחנו מאחלים לכם כל טוב ביציאתכם למסע המשותף, ומקווים שהקשר ביניכם רק יתחזק בכל שנה שתעבור".

לפי הדיווח באתר "פוליטיקו", מסתבר שהבית הלבן מוצף בהזמנות לחתונה, והמענה הסטנדרטי הוא מכתב עם ברכה וחותמת רשמית, שבני הזוג בדרך כלל שומרים באלבום החתונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully