וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: בגלל גודל איבר מינו - נער נשפט ונכלא

תומס נעצר בחשד לגניבה וטען שהוא בן 12 ולכן מתחת לגיל האחריות הפלילית. בני משפחתו הציגו מסמך המאשר זאת, אך הרשויות לא האמינו. רופאים קבעו שהוא בן 16 והוא נשלח לכלא

אילוסטרציה. ShutterStock
המשפחה ערערה, שירות בתי הסוהר יבדוק/ShutterStock

בית משפט ברוסיה החליט לשפוט ילד שטען שהוא בן 12 כבגיר, על סמך גודל איבר מינו ומצב שיניו – כך דיווח שלשום (שלישי) העיתון הרוסי The Moscow Times. תומס, בעל אזרחות הונגרית שנולד באוקראינה, הגיע לפני כשלושה חודשים למוסקבה כדי לגור עם דודתו. זמן קצר לאחר מכן עצרה אותו המשטרה בחשד שגנב טלפון סלולרי.

בני משפחתו טענו שהוא היה בן 12 בזמן המעצר ואף הציגו מסמך אוקראיני שעמו עבר את הגבול לרוסיה כדי להוכיח את גילו, אולם הרשויות לא האמינו שמדובר בילד צעיר כל כך, והורו להעבירו לבדיקה רפואית על מנת שיוכלו לקבוע מה גילו האמיתי. בהתבסס על גודל איבר מינו ושיניו קבעו רופאי הכלא שהם מאמינים שהוא בעצם בן 16 או 17.

קביעת הרופאים הייתה חשובה ביותר במקרה זה, מפני שעל פי החוק ברוסיה, גיל האחריות הפלילית הוא 16, ובמקרה של עבירות חמורות, דוגמת אונס ורצח, הרף הוא גיל 14. תומס נשפט כבגיר ונכלא. בני משפחתו ערערו על החלטת בית המשפט, ושירות בתי הסוהר האזורי הסכים לפתוח בבדיקת המקרה.

עוד ידיעות שאסור לפספס:
מזעזע: אישה נרצחה במקדונלדס כי לא רצתה להצטרף לכת
"יש טייס במטוס?": סיפורו של הנוסע שהציל מטוס שלם
צפו: זו הסיבה בגללה חושבים שלחתולים יש 9 נשמות

  • עוד באותו נושא:
  • רוסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully