וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמה נמצאה במצולות אחרי שנתיים - עם תמונות בתוכה

תושב קנדה שחולץ מספינה שטבעה סמוך לאי ונקובר, חשב שאיבד את התיעוד האחרון של הוריו. צוות שצלל באוקיינוס השקט מצא את המצלמה, והצליח להפעילה מחדש. "אני בהלם מזה"

עריכה: גדי וינסטוק

פול בורגיון חשב שהוא איבד לנצח אוסף של תמונות נדירות, לאחר שחולץ מספינה שטבעה סמוך לחופי האי ונקובר הקנדי בשנת 2012. "במצלמה הייתה סדרת תמונות מהיום שבו פיזרנו את האפר של הוריי על פני אגם במחוז אונטריו", סיפר לרשת CBC.

למזלו, צוות של סטודנטים שמצא את המצלמה בספינה הטרופה במהלך צלילת מחקר שביצעו בקרקעית האוקיינוס השקט, הצליחו להפעיל אותה מחדש. הצוות דיווח כי המצלמה הייתה שחוקה ובלויה, וכמה יצורים ימיים הפכו אותה לביתם החדש. אולם, אחרי שקצינת הביטחון של הצוות גילתה את כרטיס הזיכרון של המצלמה, היא החליטה לנסות ולשחזר את מה שהיה בתוכו.

עוד ידיעות שאסור לפספס
הרג אדם בגלל שוקולד - וייכלא לשארית חייו
אספסוף הרג מכשף ש"העלים" איבר מין של אחר
ראש המועצה סורס ונרצח "כי בגד עם אישה נשואה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המצלמה שנמצאה בקרקעית האוקיינוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כשמצאתי את המצלמה, דבר ראשון שחשבתי הוא אם התמונות עדיין קיימות על הכרטיס", אמרה סיובהאן גריי, סטודנטית למחקר ימי בראיון לרשת הטלוויזיה "ונקובר סאן". "ניקיתי את כרטיס הזיכרון, הכנסתי אותו למחשב וזה פשוט עבד".

גריי פרסמה את התמונות ששחזרה מהמצלמה בטוויטר בניסיון למצוא את בעלי המצלמה. תוך זמן קצר זיהה קצין ממשמר החופים את בורגיון, שאותו חילץ מהספינה הטובעת. בסיועו של הקצין הוחזרה בשבוע שעבר המצלמה וכרטיס הזיכרון לידיו של בורגיון. "אני בהלם מזה", סיפר בורגיון. "לקבל בחזרה את המצלמה ואת התמונות – זה פשוט מדהים".

(עדכון ראשון: 21:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully