וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הגדול - ענק יהיה: ג'נגו הג'ירף נחת בספארי

23.5.2014 / 0:03

אחרי חודשים של הכנות קדחתניות יצא לדרך המבצע המורכב, והיונק הצעיר והמרושת שנולד בפרנקפורט עלה לארץ. דוליטל, צבר בן גילו, נשלח ל"רווקייה" מחשש לגילוי עריות

צילום: דוברות הספארי, עריכה: טל רזניק

שבעה חודשים של הכנות קדחתניות באו אתמול (חמישי) אל קצם בהתרגשות גדולה של אנשי הספארי ברמת גן, כשבנמל התעופה בן גוריון נחת בשלום ג'נגו הג'ירף. עוד לפני עלייתו לארץ מפרנקפורט שבגרמניה ניבאו לו עובדי הספארי גדולות ונצורות, והבטיחו כי הג'ירף הצעיר – בן 18 חודשים בלבד – יהפוך ביום מן הימים לזכר השליט בחצר הג'ירפות.

הג'ירף דוליטל, בן גילו של ג'נגו, נפסל מראש לשידוך מכיוון שבספארי לא מעוניינים שהוא יתרבה עם בנות משפחתו המתגוררות אתו בחצר הג'ירפות. כך נגזר גורלו של דוליטל לעבור ל"רווקייה" של הזכרים לכשיגיע לגיל בגרות מינית.

ידיעות קודמות על ג'ירפות בספארי:
בספארי חגגו יום הולדת לג'ירפה הפורייה בעולם
מרכינים צוואר: הג'ירף החולה דובל'ה הורדם למוות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'נגו הקטן מתקבל בחום על ידי משפחתו החדשה, אתמול בספארי ברמת גן/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשך חודשים ארוכים חיפשו אנשי הספארי שידוך מתאים לג'ירפות הרווקות. לא מזמן הזדעזעו גני החיות בעולם כולו לנוכח הוצאתו להורג של הג'ירף מריוס בגן החיות של קופנהגן. בספארי ברמת גן הביעו תמיהה על כך שאנשי גן החיות בבירת דנמרק לא יידעו אותם שהם מחזיקים בג'ירף לא רצוי. "גם אם היינו מגלים שמריוס לא מתאים גנטית להזדווג עם הג'ירפות שלנו, היינו מצרפים אותו לרווקייה שנהנית משטח אדיר שגודלו 1,000 דונם", הסבירה דוברת הספארי שגית הורוביץ.

בתום החיפושים המפרכים נמצא לבסוף החתן המיועד בגן החיות של פרנקפורט. לפני כחודש וחצי, אחרי כמעט חצי שנה שבמהלכה הושגו מרבית האישורים הנדרשים לצורך עלייתו של ג'נגו לארץ הקודש, המריא וטרינר הספארי, ד"ר יגאל הורוביץ, לעיר הגרמנית כדי לאשר באופן סופי את השידוך.

(עדכון ראשון: 22:55)

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully