וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן הקיצוץ בחיל האוויר - "מטוסים פרטיים" למפקדים בבסיסים

22.5.2014 / 14:00

שר הביטחון החליט לבטל את אימוני טייסי המילואים, אך מפקדים בבסיסים ממשיכים ליהנות מהטבה שקצינים "ירוקים" יכולים רק לחלום עליה.

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

בזמן הקיצוץ בחיל האוויר - "מטוסים פרטיים" למפקדים בבסיסים: שר הביטחון החליט לבטל את אימוני טייסי המילואים, אך מפקדים בבסיסים ממשיכים ליהנות מהטבה שקצינים "ירוקים" יכולים רק לחלום עליה. הפריבילגיה אינה רק בבסיסים רחוקים מאוד מהמרכז, אלא גם בבסיס נבטים ליד באר שבע. דו"צ: "השימוש במטוסים למשימות מבצעיות ושוטפות, ולא לשימוש אישי".

"הבגרות במתמטיקה - טירוף לא מוצדק". 250 אלף תלמידים נבחנים היום בבגרות במתמטיקה, שנתפסת בחברה ובתקשורת כמאיימת והחשובה מכולן. "אנחנו בלחץ מטורף", אומרים היום התלמידים. מדוע היא מקבלת משקל נכבד כל כך בין בחינות הבגרות, האם הטירוף סביבה יצא מפרופורציה והאם היא אכן מנבאת הישגים בחיים?

תנובה נמכרה לסינים: כך זה ישפיע עלינו: תאגיד המזון הסיני "ברייט פוד" שילם יותר מארבעה מיליארד שקל עבור השליטה בחברת מוצרי החלב הישראלית. איך זה ישפיע על המחירים והמוצרים, והאם סין משתלטת על השוק הישראלי?

פסטיבל קאן: הסרטים הישראלים עושים כבוד. הפסטיבל היוקרתי יינעל בסוף השבוע והיום מתחילה שם חלוקת הפרסים. לא פחות משישה סרטים ישראלים משתתפים באירוע, וישראל מקווה לחזור לפחות עם אחד. לאיזה סרט יש את מרב סיכויי הזכייה? אבנר שביט, שליח וואלה! תרבות לפסטיבל, מדווח מהריביירה הצרפתית.

איש השבוע: טכנאי הסאונד שביאס לבלאט את החגיגות. השבוע מעניקה המהדורה את תואר הכבוד לאיש הסאונד - שבמהלך חגיגות הניצחון של מכבי תל אביב על ריאל מדריד בגמר היורוליג הרס לדיוויד בלאט את שיחת הטלפון עם נשיא המדינה, שמעון פרס.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ובמהלך סוף השבוע ללא שינוי בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully