וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרבה הצער, בסרט הזה כבר היינו

ד"ר חיים שיין

22.5.2014 / 10:49

שני צעירים שיצרו איום ממשי על חיילי צה"ל, במהלך הפגנה לציון יום הנכבה, נהרגו. האו"ם, ארה"ב ואירופה דורשות ועדת חקירה. מערכת התעמולה הפלשתינית כבר העלתה סרטונים ערוכים ומבוימים על מנת להוכיח את נפשעותם של החיילים. הם שכחו שבסרט הזה כבר היינו כמה פעמים, אם כי ראוי להדגיש שגם במקרה זה, כמו בעבר, חלה על צה"ל החובה לבצע חקירה מקיפה ולברר את העובדות לאשורן. כך ראוי לעשות כשחיי אדם קופדו.

הצביעות בעולם מרקדת על רצונם של היהודים לחיות בשלום ובביטחון. בסוריה נהרגים בכל יום מאות אנשים, נשים וילדים, מאות אלפים נטבחו שם, כולל באמצעות נשק כימי, והעולם שותק. בניגריה, בלוב, בסודאן, במצרים, בתימן, בעיראק, במזרח אסיה ובמקומות רבים אחרים בעולם מבוצעים פשעים חמורים ומזוויעים, והעולם שותק. רק כאשר מדובר בחיילי צה"ל שמנסים להגן על עצמם מפני פורעים אלימים, העולם זועק.

מי שלמד היסטוריה יהודית, בעיקר מתקופת ימי הביניים ואילך, מכיר עובדת יסוד אחת. היהודים מאז ומתמיד הואשמו בכל הפשעים, החולאים והניוונים החברתיים. ההתחלה היתה בחסות הכנסייה, שעודדה גרימת סבל ליהודים כעונש על צליבתו של אותו האיש. ברבות השנים גם המנגנונים המדיניים אימצו את השיטה. במסע תעמולה נורא יצרו דה?הומניזציה של היהודים, ששיאה בהשמדת שליש העם היהודי בשואה.

הצביעות והשנאה כלפי מדינת ישראל הן המשכה של האנטישמיות הישנה. אנטישמיות מסוג חדש שמשמעותה העמדתה של מדינת ישראל במוקד רוב הקשיים והבעיות בעולם. במדינות רבות, כולל מדינות הנחשבות נאורות, יש רבים המשוכנעים שרק אם ישראל תיעלם או תחזור לגבולות שאינם בני הגנה יפרוץ שלום עולמי. חמינאי והמלכה אליזבת יישבו לשתות כוס תה אנגלי. אובאמה ופוטין יפצחו בריקודי עם אוקראיניים לצלילי מקהלת הצבא האדום. הוכח יותר מפעם אחת ששקרים והזיות שמרבים לחזור עליהם נתפסים כאמיתות.

קשה מאוד להתמודד הסברתית עם האנטישמיות החדשה. כאשר התודעה מקובעת לא ניתן לשנותה. מדוע נלין על כלי תקשורת זרים ביחס העוין כלפי ישראל, כשבתוכנו יש כאלו שכבר שנים רבות מספקים את התחמושת המושחזת ביותר. אין שנאה עסיסית ומלוקקת יותר משנאה עצמית.

הקמת מדינת ישראל שינתה את מהלכה של ההיסטוריה היהודית. אלפי שנים היהודים נושלו מההיסטוריה. הם הפכו לקבוצה פסיבית שכל מהות קיומה ואורחות חייה - לשרוד. בני העם הנבחר, המוסרי והמוכשר הפכו להיות אומה של שרדנים, ששמרו על אמונתם ורצונם לחיות במחיר קשה. למות על קידוש ה' הפך להיות אידיאל בתנאי החיים בגלות. מדינת ישראל החזירה את היהודים להיסטוריה. חזרנו להיות אומה עצמאית, אקטיבית, חיה, תוססת ולעיתים בועטת. כמות העיסוק העולמי במדינת ישראל נראית גדולה מזו של ארה"ב וסין יחדיו.

הרצון לחיים מצוי בבסיס הנכונות שלנו להילחם ולהיאחז במולדת. זה הבית, כאן נולדנו ואין לנו מקום אחר. העולם הצבוע יכול להקים ועדות חקירה, לשלוח שליחים ולכתוב חוות דעת שקריות או מגמתיות, מדינת ישראל בתגובה צריכה להתחזק, להאמין בייעודה ובדרכה ולתת את כל הגיבוי הנדרש לחיילי צה"ל העומדים על משמר המולדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully