וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה בגן הילדים: נחש צפע ארסי התגלה בחצר

20.5.2014 / 17:33

דבר לא הכין את הילדים שהגיעו בבוקר לגן שבשכונת בבלי בתל אביב, למה שהתגלה בחצר המשחקים כמה שעות מאוחר יותר. הלוכד: "הצלחנו להשתלט עליו מהר, זה היה יכול להיגמר אחר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הגננת המבוהלת ניסתה לחפש אותו בעצמה". הלוכד עם נחש הצפע שנתפס בגן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ילדי שכונת בבלי שבצפון תל אביב הגיעו הבוקר (שלישי) לעוד יום שגרתי בגן שבשכונה. אולם, דבר לא הכין אותם להפתעה שגילו כמה שעות מאוחר יותר, בסביבות השעה 14:00 – נחש צפע ארסי מסתובב בחצר הגן, באזור שבו משחקים הילדים. "בשעת צהריים קיבלתי טלפון מגננת נסערת ומבוהלת שאמרה כי היא ראתה בחצר הגן נחש בלתי מזוהה, בצבעי שחור וזהב", שחזר את שאירע אופיר כהן, לוכד נחשים מחברת "אלי כהן הדברות".

זמן קצר לאחר שהגיע אל הגן, הבין כהן כי מדובר בנחש צפע, שהכשה שלו עלולה לגרום למוות במקרים מסוימים. "לאחר חיפוש קצר מצאנו את הנחש שוכב ממש סמוך למשחקי הילדים", סיפר כהן. "הצלחנו להשתלט עליו במהרה, זה היה יכול להיגמר אחרת".

לטענת הלוכד, ניהול האירוע על ידי העירייה לקה בחסר, משום שהיא לא העניקה לגננת את הסיוע הרצוי באירוע מסוג זה, ואף אמרה לגננת לחפש בעצמה את הנחש. "הגננת המבוהלת אמרה לי שהיא ניסתה לחפש אותו בעצמה בשיחים, והוא בקלות היה עלול לקפוץ עליה. במזל לא קרה לה שום דבר", אמר. לבסוף סיכם ואמר כי "במקום נעשו סריקות למציאת עוד נחשים או ביצים, אך מהבידוק שעשינו לא נמצאו ממצאים כאלה או אחרים, ואנחנו נשארים במעקב עם הגן".

בתגובה לכתבה נמסר מעיריית תל אביב: "בניגוד לנטען, המענה שניתן היה מידי, שכן לוכד הנחשים הגיע לאחר שעה בלבד לגן מרגע קבלת הדיווח בעירייה. בנוסף, לא ניתנה כל הנחייה לגננת לאתר את הנחש. סייעת הגן פינתה את האשפה בשעה 13:30, הבחינה בנחש, ויידעה את הגננת. מיד עם פניית הגננת לסייר הביטחון של העירייה, נשלח לוכד נחשים לגן ולאחר שלכד את הנחש, ביצע סריקה נוספת על מנת להבטיח כי אין סכנה לילדים".

עוד בוואלה! חדשות:
מצלמות המהירות החדשות בכבישים: המפה הארצית המלאה
יזמי נדל"ן חשודים בהלבנת 60 מיליון שקל לאברג'יל
אבי הצעיר שנרצח על ידי חברו: "להוציא אותו להורג"

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully