וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת התרבות: סת' רוגן חוזר עם קומדיה מעולה

20.5.2014 / 16:23

מה אתם הייתם עושים אם זאק אפרון היה עובר לגור בשכונה שלכם? מצטרפים לחגיגה או נלחמים בצעיר הפוחז שרעב למסיבות? פינת התרבות מחפשת תשובות בסרט "שכנים" עם אפרון וסת' רוגן

מערכת וואלה!

הקומדיה החדשה של זאק אפרון וסת' רוגן, "שכנים", היתה יכולה להיות בקלות קומדיה וולגרית רגילה אבל למרבה ההפתעה היא אחד הסרטים הכי נוגעים ורלוונטיים לחיים.

הרעיון פשוט, כפי שהסביר אותו במדויק דורון פישלר, מבקר הקולנוע של וואלה! תרבות: "בשכונה ממוצעת עומדים שני בתים. זוג צעיר בורגני-לייט עם תינוקת מגלה שהדיירים החדשים בבית השכן הם חברי אחוות סטודנטים ישר מקומדיות הקולג' הפרועות ביותר, עם כל מה שזה אומר – מסיבות עד אור הבוקר, חומרים משכרים מכל הסוגים, ריכוז הורמונים מסוכן והרבה הרבה רעש. אז ההורים המהוגנים מבקשים מהצעירים המופרעים, ככה בנימוס, להנמיך. והצעירים הפרועים מבקשים מהזוג, ככה בנועם, ללכת לחפש מי ינענע אותם, וכך מתחילה מלחמה שהולכת ומסלימה. זאת היתה יכולה להיות קומדיה אופיינית – עם בן סטילר בתור הבוק המבוגר, נגיד – אבל הסימן הראשון לכך שזה לא המצב הוא סת' רוגן. זה שסת' רוגן משתתף בסרט עם הרבה סמים ובדיחות גסות, זה לא בדיוק מפתיע; החלק המפתיע הוא שרוגן מייצג את הצד של הבורגנים המהוגנים. והיפה הוא שגם הוא עצמו לא יודע איך לעזאזל הוא הגיע לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully