וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ביצע מעשי סדום בבן 8 בבית כנסת בבאר שבע

18.5.2014 / 17:39

תושב העיר בן 27 מואשם כי במשך שנתיים, מאז היה הילד בן שש, ניסה לשדל אותו לבצע בו מין אוראלי. הוא נתפס כשאחד המתפללים שמע את ההתרחשות וקרא לאמו של הילד שהייתה בסמוך

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד תושב העיר בן 27, המואשם כי במשך שנתיים עשה מעשי סדום בבית כנסת בשכונתו בילד בן שמונה.

על פי כתב האישום, המקרה הראשון אירע ב-2012, בשעה שהילד, שהיה אז בן שש, נכנס לשירותים בבית הכנסת. לפי הנטען נגדו, הנאשם אחז בחולצתו של הילד, הוריד את מכנסיו של הילד וכן את מכנסיו שלו, תוך שהוא חושף את איבר מינו, ואז דרש מהילד לבצע בו מין אוראלי. הילד פרץ בבכי, הרים את מכנסיו וברח מהמקום.

מקרה אחר שהוזכר בכתב האישום התרחש כשהילד שיחק עם חבריו מחוץ לבית הכנסת. הנאשם ביקש מאחד החברים להתרחק מהמקום, ואז דרש מהילד להיכנס עמו לשירותים, גם הפעם על מנת שיבצע בו מין אוראלי. הילד סיפר על כך לחבריו והנאשם הלך לדרכו.

על פי כתב האישום, בפעם אחרת, בעת שהילד שיחק סמוך לבית הכנסת, אחז הנאשם בחולצתו וגרר אותו למקלט שבמקום. שם, נטען נגדו כי הוריד ואת מכנסיו ואת תחתוניו ודרש מהילד דרישה דומה לזו שהשמיע בפעמים הקודמות. הילד החל לבכות, אמר שאיננו רוצה לעשות זאת. הנאשם אפשר לו ללכת.

המקרה האחרון המיוחס לנאשם היה בתחילת החודש, כאשר ביקש מהילד להיכנס אל תוך בית הכנסת תוך שהוא מבטיח כי "יביא לו משהו". לאחר שהילד התלווה אליו אל מאחורי חדר השירותים, הפשיל הנאשם את מכנסיו ואת תחתוניו, אחז באיבר מינו וביקש שוב מהילד לבצע בו מין אוראלי.

אחד ממתפללי בית הכנסת שמע את ההתרחשות ומיהר להזעיק את אמו של הילד, שישבה על ספסל ליד בית הכנסת. האם דחפה את הנאשם, הרחיקה את הילד מהמקום וקראה למשטרה. בנוסף לעבירות המין המיוחסות לו, נטען נגד הנאשם גם כי בעט בילד, וכן שניסה לשדל אותו שלא לספר על אודות המעשים.

הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. העבירות המיוחסות לו הן ניסיון למעשי סדום, הדחה בחקירה ותקיפה.

עוד בנושאי משפט ופלילים:
חשד: בן 62 פרץ לדירה בחיפה באמצעות ציוד סנפלינג
הרופאים מאיכילוב נחקרים בחשד שגרפו לכיסם כסף מחולים
"מהיר ועצבני": מרוצים לא חוקיים בהיכל נוקיה

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully