וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטטה ב"על האש": פעילי בעלי חיים "צלו" פגרים בת"א

7.5.2014 / 16:22

חברי תנועת 269 הפועלת לקידום זכויות בעלי חיים הגיעו ביום העצמאות במטרה לזעזע את הנוכחים, תוך צליית חולדות וחתולים מתים. עד מהרה הרוחות התלהטו ושמונה פעילים נעצרו

צילום: עומר שליו, יאיר שגב, יואב בן דוב; עריכה: יאיר דניאל

פעילי תנועת 269, תנועה שמטרתה להביא לידיעת הציבור את הסבל שעוברים בעלי החיים בדרך לצלחת שלהם, קיימו אתמול מיצג פרובוקטיבי ומחאתי בלב מתחם המנגלים של גני יהושע. הפעילים הציגו גופות אמיתיות, אותן הביאו ממרפאות וטרינריות, של ארנבים, חולדות וחתולים אותן צרבו על מנגלים. כמו כן, הם אכלו מתוך גופה של חתול צלוי שפוסל ממרכיבים צמחיים. בתום המיצג הגיעו למקום שלוש ניידות משטרה ועצרו שמונה מחבריה. היום (רביעי) הם שוחררו בערבות.

עוד בוואלה! חדשות:
עוף, דגים ובלי ילדים: הסוד של הגבר המבוגר בעולם
צפו: גרסת חמאס ל”תקווה” לרגל יום העצמאות
האקליפטוס קרס והרס משפחה: ”רק רצו לטייל”

תיעוד: מיצג הפגרים בפארק הירקון עורר מהומה. צילום מסך
"פעילים חטפו מכות". פארק הירקון בתל אביב, אתמול/צילום מסך

"מהרגע שהתחלנו את המיצג התחילה להיות מופנית כלפינו אלימות מאד קשה מצד הקהל שעשה על האש סביבנו. הרסו לנו חלק מהציוד ופעילים חטפו מכות. אותי קיללו ואיימו עלי ברצח. קראו לנו "נאצים" ו"רוצחים"', אמר אחד הפעילים שהשתתף במיצג. "לאור היחס הביזיוני כלפי בעלי החיים, דווקא ביום העצמאות שלנו, החלטנו להפגין בצורה מתריסה כנגד פולחן הדמים הבוטה הזה", אמר פעיל נוסף. "בעלי החיים מגודלים בתנאים מחפירים ונרצחים בצורה אלימה וברוטלית בכל רחבי הארץ על מנת לספק את תאוות הבשרים והדמים של עם ישראל", הוסיף הפעיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"אכילת פרות ותרנגולות אינה גרועה מאכילת כלבים וחתולים"

לטענת חברי הקבוצה, אכילת פרות ותרנגולות אינה גרועה מאכילת כלבים וחתולים ולכן הם בחרו לאכול מתוך פסל של חתול לעייני העוברים ושבים. "המסר שלנו להורים הוא שזה הרבה יותר אכזרי ואלים להאכיל ילד בגופה מבותרת של בעל חיים, מאשר להציג בפניו גופה".

תנועת 269 קמה לפני כשנתיים בישראל ולטענת חבריה מונה כיום כאלף חברים ברחבי העולם. את פעילי הקבוצה ניתן לזהות על ידי קעקוע עם סמל הקבוצה המסמל את שייכותם. פעילויות התנועה כוללות פעולות ישירות, פעולות הסברה ותיעוד של התעללות בבעלי חיים.

בהכנת הידיעה השתתף אבי אשכנזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully