וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרלי שיכור ניסה לחטוף מטוס ונעצר באינדונזיה

מטוס חברת "וירג'ין" שהמריא מבריסביין שבאוסטרליה לבאלי שבאינדונזיה נחת נחיתת חירום באי הנופש לאחר שצעיר אוסטרלי ניסה לפרוץ לתא הטייס. הוא נעצר, ול-143 הנוסעים שלום

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

מטוס נוסעים אוסטרלי של חברת "וירג'ין" שהמריא מהעיר בריסביין לאי באלי שבאינדונזיה נחת הבוקר (שישי) נחיתת חירום בנמל התעופה דנפסר הנמצא באי הנופש. תחילה דווח כי מדובר בחטיפה, אולם שעה קלה אחר כך התברר כי אוסטרלי שיכור בן 28, שזוהה כמאט כריסטופר, ניסה לפרוץ לתא הטייס והביא למצב חירום בנמל התעופה. לכל 137 הנוסעים וששת אנשי הצוות שהיו על סיפונו של מטוס הבואינג שלום, והם הורדו ממנו לאחר הנחיתה.

מטוס של חברת "וירג'ין" האוסטרלית שנחת נחיתת חירום בבאלי, אוסטרליה, בגלל נוסע שיכור. 25 באפריל 2014. טוויטר, צילום מסך
המטוס שנחת נחיתת חירום, הבוקר בנמל התעופה בבאלי/צילום מסך, טוויטר

הרו סודג'טמיקו, מנהל תחנת "וירג'ין אוסטרליה" בבאלי, אמר כי הנוסע התנהג בתוקפנות ונאזק על ידי הצוות. "זו לא חטיפה, זו אי-הבנה", אמר. "מה שהיה שם זה אדם שיכור. שתייה מופרזת של אלכוהול גרמה לו להתנהג בתוקפנות. "לפי הדיווח שקיבלתי, הנוסע ניסה להיכנס לתא הטייס וחבט בדלת, אך כלל לא נכנס אליו".

עוד בוואלה! חדשות:
יולדת מתה בניתוח קיסרי בבית החולים וולפסון, התינוק בריא
הלילה: ארבעה צעירים נדקרו בקטטות ברחבי הארץ
במקום להודות לאבו מאזן, נתניהו החליט לנתק מגע

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מסלול הטיסה של מטוס "וירג'ין בלו" שנחת נחיתת חירות בבאלי שבאינדונזיה בגלל נוסע שיכור. 25 באפריל 2014. flight radar, צילום מסך
מסלול הטיסה מברסביין לבאלי/צילום מסך, flight radar

"קיבלנו מידע על כך שמטוס 737-800 מבריסביין לבאלי נחטף", אמר מיד לאחר הנחיתה דובר חיל האוויר של אינדונזיה, האדי ג'הג'נטו, לרשת הטלוויזיה המקומית MetroTV. חארי בקטי ממשרד התחבורה בג'קרטה מסר דברים דומים.

המשטרה המקומית מסרה תחילה כי אחד הנוסעים ניסה לפרוץ לתא הטייס, וכי הוא נעצר והועבר לחקירה. רשת BBC דיווחה כי חיילים עלו על סיפון המטוס לאחר נחיתתו. טיסות שעשו את דרכן לבאלי הופנו לנמלי תעופה אחרים עד שהנמל שב לפעילות רגילה.

פלאני מוהאן, נוסע במטוס של חברת התעופה האינדונזית "גרודה" שעמדה להמריא מנמל התעופה סיפר: "קברניט המטוס שלי הודיע כי הטיסה נדחית עד להודעה חדשה בעקבות חטיפה של מטוס הנמצא כ-150 מטרים מאתנו. ראיתי לפחות חמישה כלי רכב, כולל משאיות צבאיות ובהן אנשי צבא במדים, שנכנסו למטוס". לדבריו, "אחר כך המטוס החל לנוע בליווי של כוחות הביטחון. הצוות אמר שהוא מועבר לחלק אחר בנמל התעופה". הנוסע הוסיף: "נראה כי נמל התעופה בסגר, אמרו לנו שאף מטוס לא נוחת או ממריא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully