וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים לסדר: מפת הצפי לפקקים של המשטרה

13.4.2014 / 20:47

בערב החג צפויים עומסי תנועה בכביש 4, כביש 2 ממחלף נתניה ועד לבית ינאי, ובכביש 6 מדרום לצפון. בחול המועד יורגשו עומסים סביב הכנרת. המשטרה: "להקפיד על עצירות רענון"

פקק תנועה של מטיילים בדרכם לצפון הארץ. משה אסרף, ג'יליס
מומלץ לא לצאת לארוחת החג "ברגע האחרון"./ג'יליס, משה אסרף

לקראת חג הפסח וחול המועד, אגף התנועה של המשטרה השלים היום (ראשון) את ההכנות לימים העמוסים ביותר בשנה על כבישי ישראל. במהלך החג מאות שוטרים ומתנדבים מאגף התנועה יהיו פרוסים בכל רחבי הארץ וינהלו את התנועה בצירים ובצמתים הראשיים בהם נוטים להיווצר פקקים.

הכבישים המרכזיים בהם יצפוי להיות מורגש עומס לקראת ערב החג הם כביש 4 בין מחלף מורשה לבית ליד, כביש 2 ממחלף נתניה ועד לבית ינאי, כביש 6 מדרום לצפון, בעיקר סמוך לניצני עוז, עירון ומחלף תות. באגף התנועה מזהירים כי גם בכביש 65 (ואדי ערה) תורגש תנועה ערה, כמו גם בכבישים 70, 75 ו-722 בקטע שבין יוקנעם לצומת גולני.

עוד בוואלה חדשות:
העמותות החרדיות שמקבלות כסף שמיועד לנזקקים
"בנות 12 תכננו לרצוח חברתן לכיתה ולקבור אותה בבור"
מרפאת רופא דרוזי ביקנעם הושחתה על רקע לאומני

הימים הקרובים יאופיינו בתנועה ערה ובמטיילים רבים הנוהרים אל אתרי הנופש, הפארקים וחופי הרחצה וכן אל מוקדי הבילוי ומרכזי הקניות. כבר היום ניתן היה להרגיש את העומס - הן בדרכים בין-עירוניות והן במרכזי הערים הגדולות. שוטרי סיירת האופנועים הארצית ומשטרת התנועה, בסיוע מתנדבי היחידה לפינוי צירים של אגף התנועה, יסרקו מחר בשעות הבוקר המוקדמות את הצירים המרכזיים במטרה לאתר מפגעים בדרך ולהסירם.

עומסי תנועה במהלך החג באזור הצפון:

ערב חג. חטיבת דובר המשטרה
באדיבות משטרת ישראל/חטיבת דובר המשטרה

כמו כן, במשטרה מזהירים את הנהגים כי במוצאי החג צפויה להיות תורגשת תנועה ערה באזור השרון, בכביש 4 ו-2. באזור המרכז, מתריעים באגף התנועה, תימשך התנועה הערה בכביש 6 ובוואדי ערה, בקטע שבין עירון לאום אל פחם. בחול המועד צפויה להיות מורגשת תנועה ערה בכל רחבי הארץ, אך בעיקר בצפונה, עקב ריבוי מבקרים בחיק הטבע. העומס יורגש בעיקר בכביש סובב כנרת, כביש 71, עמק המעיינות, ובחלקים שונים של כביש 6, וכביש 40 מדרום לצפון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

עומסי תנועה במהלך החג באזור המרכז:

ערב חג. חטיבת דובר המשטרה
באדיבות משטרת ישראל/חטיבת דובר המשטרה

אגף התנועה ממליץ לנהגים להישמע להנחיות שוטרי ומתנדבי התנועה, להקדים את היציאה בערב החג ולא להמתין "לרגע האחרון". בנוסף, מתבקש הציבור להימנע מלעצור בשול הדרך ולהשתמש במפרצי הבטיחות, החירום ותחנות הריענון. בעת תקלה ברכב, ממליץ אגף התנועה, יש להתקשר למוקד המשטרה ולהמתין מעבר למעקה הביטחון עד להגעת ניידת משטרה. בנוסף, "על ההורים להקפיד על התקני ריסון ובטיחות לילדיהם ולהימנע מכל היסח דעת במהלך הנהיגה, בדגש על שליחת מסרונים סלולריים".

עומסי תנועה במהלך החג באזור הדרום:

ערב חג. חטיבת דובר המשטרה
באדיבות משטרת ישראל/חטיבת דובר המשטרה

לקראת נסיעות ארוכות עם ילדים, מסרו במשטרה, מומלץ להיערך מבעוד מועד לתעסוקה עבור הילדים במהלך הנסיעה על מנת להימנע מהיסח דעת של הנהג. "במהלך נהיגת לילה או נהיגה ממושכת, יש להקפיד על עצירות רענון לעיתים תכופות", נמסר בהודעה של אגף התנועה. במיוחד, מתבקשים הנהגים לשים לב לרוכבי האופניים הרוכבים בצדי הדרך, "ולגלות משנה זהירות להולכי רגל בכלל ולילדים בפרט הנמצאים בחופשה מהלימודים ומסתובבים ברחובות.

מוקד אגף התנועה ימשיך לעדכן באופן שוטף את ציבור משתמשי הדרך בהסדרי התנועה ובעומסים, במהלך כל ימי החג. ראש אגף התנועה, ניצב משה אדרי, הנחה כי אכיפה תבוצע באופן ממוקד בעבירות מסכנות חיים שגורמות לתאונות דרכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully