וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשקן פגש את בארבי: "לא מבין למה היא מעניינת"

ג'סטין ג'דליקה שעבר 140 ניתוחים פלסטיים כדי להיראות כמו בובת קן, הכיר את "בארבי האנושית" על סט צילומים. "היא חמודה", סיפר, אך השווה אותה למלכת דראג. "לא מבין אותה"

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

(צפו: "בארבי האנושית" פותחת את הפה בראיון למגזין GQ)

צרות בבית הבובות: "קן האנושי", אמריקני בן 33 ששמו האמיתי הוא ג'סטין ג'דליקה, פגש את "בארבי האנושית", דוגמנית אוקראינית שעלתה לכותרות לאחרונה בראיון עומק שנוי במחלוקת למגזין הגברים GQ, שם הוגדרה "חייזר גזעני מהחלל". בראיון הוא סיפר כי "בארבי חמודה, אבל אני לא באמת מבין אותה או למה אנשים חושבים שהיא כל כך מעניינת".

ג'סטין עצמו עבר 140 ניתוחים פלסטיים ומגדיר את עצמו "עקרת בית", אך הוא השווה את "בארבי", ולריה לוקיאנובה, למלכת דראג. "יש לה תוספות בשיער, היא אמנית אשליה", אמר. הוא הוסיף כי השניים הכירו על סט צילומי אופנה.

עוד בוואלה! חדשות:
"חייזר גזעני מהחלל": הבארבי האנושית פותחת את הפה
שירי רד הוט צ'ילי פפרז שימשו לעינוי בגואנטנמו
מיהו איש המסתורין שנקשר, סומם ואיבד את זכרונו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בארבי וקן האנושיים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הבייבי שלי הם הכתפיים", סיפר ג'סטין על הניתוחים הרבים שעבר, "לאף אחד אין משהו כמו זה. חילקתי אותן לשש, בדיוק כמו באנטומיה מדויקת". הוא הסביר כי הוא עובד יחד עם חברה לייצור סיליקון על ליין של שתלים "אומנותיים". לדבריו, "אני מקווה שכל השתלים שמכינים לי כעת באופן מותאם יהיו זמינים אצל מנתחים פלסטיים".

בתשובה לשאלה אם הוא מרוצה מהתוצאה, ענה: "תמיד רציתי להופיע בתכנית 'חייהם של העשירים והמפורסמים', ועכשיו, אני סוג של מפורסם וסוג של עשיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully