וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנה הבאנו סחית לאולפן, בואו לעצור אותנו"

8.4.2014 / 12:37

הילה קובו לא מפחדת להודות שהיא סחית וחושבת שהמנטרות שמעשני הקנאביס חרתו על דגלם בשביל להצדיק לגליזציה הם לא יותר מדמגוגיה. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

קוראים לי הילה ואני סחית. סחית בלטה, כמו שאתם קוראים לזה. ממש מילת גנאי במקומות מסוימים. בימים האחרונים זה מרגיש כאילו כולם מעשנים גראס, ורק אני לא. זה לא שלא ניסיתי. בפעם האחרונה שהלכתי על זה אושפזתי במרפאה של מדינת עולם שלישי אחרי סבב הקאות, ואחרי שדמיינתי את הראש שלי עולה באש.

אני לא מתנגדת עקרונית ללגליזציה של מריחואנה, אבל כרגע אני פחות מתה על הדמגוגיה שלכם. אתם אומרים שהעישון הפרטי שלכם לא משפיע על אף אחד אבל, מופרך ככל שזה ישמע, חוק זה חוק. ממש כמו החובה לחגור חגורת בטיחות.

אתם מציגים כאילו זה הדבר הכי טוב לבריאות, לנפש, לנשמה. אתם רק שוכחים שזה עדיין עישון, אם אתם חייבים את השאכטה שלכם לפני השינה, זה הופך אתכם לקצת נרקומנים. לא?

ובמה אתם נתלים? בזה שאפילו האלכוהול חוקי. הגורם מספר אחד לאלימות של נוער ותאונות דרכים. אתם שואלים: למשטרה אין דברים יותר טובים לעשות? אבל אפשר גם לשאול אתכם: האם נגמרו הנושאים לעשות עליהם מאבקים חברתיים?

בקיצור, ברגעים של יובש – קצת חומר למחשבה.

עוד במהדורה

מלחמת האופנה בין העבריינים לבין השב"ס: נוהל ביטחון חדש קובע כי אסירים ועבריינים שנעצרו לא יורשו לחבוש כובע או ללבוש קפוצ'ון. בשב"ס חוששים כי פרטי החביבים על העבריינים עלולים להקשות על זיהוי העצור. עצור שמגיע לבית המעצר עומד בפני שתי ברירות: להפקיד את הקפוצ'ון או שהשב"ס יגזור לו את הכובע. דרישה לגיטימית או פגיעה בזכות האסיר לפרטיות?

שוב עימות אלים ביצהר: מתנחלים במאחז ביצהר תקפו באבנים את כוחות הביטחון שהגיעו לפנות מבנים לא חוקיים, מאוחר יותר השחיתו מאחז צבאי. התקרית מצטרפת לסדרה של התנגשויות אלימות בין התושבים לכוחות הביטחון ולתושבי הכפרים הפלסטינים הסמוכים. אירועי תג מחיר ואידיאולוגיה ימנית קיצונית הפכו את יצהר לסמל של קיצוניות - מדוע זה קורה דווקא שם?

ההתנפלות חסרת הרסן של סופוטקליס שחורציאניטיס על אוהד הפועל שקילל את השחקן: במכבי סיפרו היום שהאוהד קילל לא רק את אימו של שחורציאניטיס, אלא גם את ילדיו. סופו אינו השחקן היחיד במכבי תל אביב שמתנפל על יציע האוהדים, מארל ויליאמס ועד לגור שלף - ההיסטוריה של האלימות במכבי.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ירידה נוספת בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully