וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערת הפיתוי של העבריינים: "קוראים לי נעמי כפית"

1.4.2014 / 10:54

יונית ארזי מאשקלון הואשמה בקשירת קשר לסחוט מיליונר צרפתי באילת. האזנות הסתר של העבריין יעקב ישייב שהגיעו לוואלה! חדשות חושפות את המזימה: "נפלה עלינו עסקה של החיים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עד שלא אסגור איתו את זה כמו שצריך, אתה לא מכיר אותי". ארזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"יתחיל איתך איזה צרפתי פה, תזרמי, תזרמי, יזמין אותך לבית מלון, איך שיגיע למלון, אני איכנס לבית, אגיד לו 'מה אתה מתחיל עם אשתי יא מניאק, וניקח סכום יפה": במילים אלה גייס יעקב (יאשה) ישייב - מי שהוגדר על ידי חוקרי ימ"ר לכיש בדרום "המלך החדש של אילת" - נערת פיתוי על מנת לסחוט באיומים מיליונר צרפתי. חוקרי ימ"ר לכיש האזינו לכל פעולה וקלטו כי ישייב, יחד עם חברו אופיר לביא, איש ארגון פשיעה מרחובות ואחד מנאמניו של שלום דומרני, מנסים להשתלט על הוואקום שנוצר באילת עם מעצרו של ברון ההימורים אילן בן שטרית. האזנות הסתר שהגיעו לידי וואלה! חדשות חושפות כיצד התנהלה המזימה הראשונה.

עוד על הפשע המאורגן:
בין עירוני: רשימת ערי הפשע של ישראל
הערכה: איש השוק האפור שנעדר - נחטף ונרצח
מאות שוטרים פעלו בדרום: 15 מ"נאמני" דומרני נעצרו

בניסיון לסחוט את המיליונר גייס ישייב את יונית ארזי, צעירה אשקלונית שנרתמה למשימה, כך עולה מכתב אישום בגין קשירת קשר לביצוע פשע שהוגש אתמול (שני) נגד ארזי בבית משפט השלום בעיר. בשיחה עם הצעירה אמר ישייב: "אני צריך אותך. יש פה איזו מלכודת לעשות לאיזה מישהו, את תצאי עם איזה חבר למועדון, יתחיל איתך איזה צרפתי".

ארזי: "יאללה נו".

ישייב: "תצליחי לעשות עבודה יפה?".

ארזי: "כן, איך הוא נראה, מכוער?".

ישייב: "וואלה, אחד המיליונרים של אילת".

ארזי: "אוי ואבוי, אנחנו אוהבים אותו בגזרה".

ישייב: "בהלוך ושוב עשרים מיליון בחשבון".

ארזי: "יאללה נו".

"הולכים לקחת מיליון שקל"

בסיום השיחה, ולאחר שווידא שהצליח לכאורה לגייס את האשקלונית היפהפייה, ישייב תיאם עם שניים מאנשיו את המזימה: "הרבה פרנוסה. נפלה עלינו עסקה של החיים שלנו". בהמשך, החליט ישייב להתקשר גם לחברו החדש לביא, שהכיר בינו לבין ארזי: "צריך איזה ילדה יפה שם בפרנוסה... אולי אני אביא את יונית שתעשה חצי עבודה".

לביא: "מי? יש לי מישהי פגז, מה אתה גנוב? יש לי מישהי פגז אחי".

ישייב: "ברטוחה (אחי ברוסית) הכול טוב. אני בא לדבר איתך מחר ברטוחה, נראה לי אנחנו הולכים לקחת איך הוא... מיליון שקל... אח שלי אתה לא מאמין איזה יפים המיליון שקל כפרה עליהם".

לביא: "יאללה, מיליון שקל, עכשיו אני מבסוט מאוד".

ישייב: "מה אתה מבסוט אח שלי? זה מיליון שקל הזה הולך לשלוש צדדים אני אתה ועוד צד".

לביא: "יאללה נו זה סגור?".

ישייב: "מה זה סגור אח שלי. אני עכשיו שעה וחצי בפגישה כבר לא נבלע לי הרוק מהסכומים שמה".

לביא: "מה צריך, מה צריך אבל?"

ישייב: "אותנו בתור ה..כוח והמוח, הצד השלישי - הם המדברים ומושכים את הכסף ופיצ'יפו פצ'פה".

לביא: "טוב בסדר".

ביקשה הלבשה תחתונה מפתה

"תקני שתי הופעות יפות, אני אשלח כסף בשביל זה", הודיע ישייב לארזי לקראת הוצאת התכנית לפועל. בשיחה עם לביא אמר: "מאיפה יש לי עוד תחת יפה? היא צריכה להביא לנו פרנוסה".

לביא: "הבנתי, רעיון טוב, אלק אתה, אין עליך באמא שלי".

ב-26 לנובמבר החליטו להוציא את המשימה אל הפועל. ישייב התקשר לארזי ואמר לה לצאת לדרך ולכבות את הטלפון הסלולרי. "מה אתה אומר, מה נראה לך באמת, עד שהוא לא, עד שלא אסגור איתו את זה כמו שצריך, אתה לא מכיר אותי. לא סתם קוראים לי נעמי כפית, בן זונה", השיבה ארזי.

בהמשך ישייב התקשר שוב לארזי ושאל אותה איזה פרטי לבוש היא רוצה מהחנות של אחיו בתל אביב. ארזי השיבה לאילו בייבידולים וסוגי תחתונים היא זקוקה לצורך ביצוע התכנית. בסופו של דבר ארזי לא הצליחה לבצע את המזימה, אך האזנות הסתר הביאו כאמור לכתב האישום נגדה בגין קשירת קשר לביצוע פשע.

כתב אישום זה מצטרף לכתב אישום נוסף שהוגש נגד ישייב ואנשיו לבית המשפט המחוזי בבאר שבע. ישייב, ראובן מטטוב ואמנון אלייב, בני רבינוביץ' ואבי יוספוב הואשמו בעברות של סחיטה באיומים של לווים בשוק האפור באזור אילת. נגד אופיר לביא הוגש כתב אישום של קשירת קשר לניסיון סחיטה וגניבת אופנועים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ניהלו מנגנון גבייה אימתני

כתב האישום מפרט אירועי סחיטה של תושבים מדרום ומרכז הארץ שלקחו הלוואות מהנאשמים לאחר שנקלעו למצוקה כספית. בהקשר זה נטען כי ישייב ואנשיו הקימו בשנת 2012 עסק למתן הלוואות בשוק אפור בריבית קצוצה, תוך שהם קונסים את הלווים המאחרים בתשלום החזרי ההלוואות. בחלק מהתקופה ישייב עוד היה אסיר ולטענת הפרקליטות הנאשמים ניהלו אז בפיקוחו מנגנון גבייה אימתני, כאשר בחלק מהמקרים ישייב איים מהכלא על הלווים ושלח אליהם את הנאשמים ואנשים נוספים מטעמו.

לפי כתב האישום, היקף ההכנסה מריבית בלבד עמד על כמיליון שקלים, הכנסות שלא דווחו לרשויות המס ועוררו עבירות נוספות על חוק איסור הלבנת הון. באי כוחה של ארזי, עורכי הדין עדי כרמלי ודורין מנו מסרו בתגובה: "מרשתנו מכחישה את המתואר בכתב האישום. לאחר לימוד החומר, תושמע תגובתנו הראויה לבית המשפט".

במסגרת מדיניות המאבק בארגוני הפשיעה שמנהל המחוז הדרומי במשטרה בראשותו של ניצב יורם הלוי היא נעשה איסוף איכותי של ראיות לאורך זמן בליווי פרקליטות מחוז דרום שהביא בסיום ההליך להגשת כתבי האישום. רשויות המס חוקרות במקביל את החשדות הנוספים, והן צפויות לחלט מיליוני שקלים לאוצר המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully