וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכשיטי הכלה נגנבו ביום החינה: "לא מפסיקה לבכות"

אחיקם משה דוד, כתבנו בחיפה ובעמקים

30.3.2014 / 18:38

שירה עזרא יצאה מחנות תכשיטים בבית שאן, כשבידה שקית עדיים שתכננה לענוד לטקס החינה הערב. אלא שבדרך לביתה הם אבדו וכנראה נגנבו. "מקווים שלגנב יהיה מצפון, ושיחזיר"

שירה עזרא איבדה את התכשיטים ביום של החינה יחד עם בעלה לעתיד. מרץ 2014. באדיבות המשפחה
עזרא ובעלה לעתיד/באדיבות המשפחה

אחד משיאי טקס החינה המסורתי של יהודי מרוקו כולל הענקת תכשיטים על ידי הורי החתן לכלה. במהלך האירוע, מתחת לאוהל המרוקני, עונדים הורי החתן תכשיטים לכלה כשכולם לבושים כמיטב המסורת. כזה אמור להיות גם הטקס המסורתי של שי חזן ושירה עזרא מבית שאן, שמתחתנים השבוע והערב (ראשון) יחגגו בקרב המשפחה המצומצמת את טקס החינה.

לאחר שהושלמו רוב ההכנות, הגיעו עזרא והורי החתן לחנות תכשיטים בבית שאן כדי לרכוש עדיים יוקרתיים מזהב לחגיגה הערב. הכלה הנרגשת יצאה מהחנות כשהשקית עם התכשיטים היקרים בידיה ומכיוון שירד הבוקר גשם בצפון הארץ היא רצה במהירות לרכבה. רק כשהגיעה הביתה הבינה עזרא שהשקית עם התכשיטים נקרעה בשעה שרצה לרכבה וכל התכשיטים נעלמו. היא התקשרה לאחותה וזו סיפרה שעברה כמה דקות קודם לכן ליד אותה חנות תכשיטים וראתה אדם אוסף קופסאות מהכביש – ככל הנראה התכשיטים של הכלה לעתיד.

עוד סיפורים שאסור לפספס
החברות לא הוזמנו לחתונה - והחליטו לנקום בכלה
מתי תושבי רמלה אכלו יחמורים וקרנפים?
כוכבת הפורנו הצטלמה בעירום בבית הספר - ונכלאה

"מאז ששירה הבינה כי כל התכשיטים נעלמו או נגנבו, היא לא מפסיקה לבכות", סיפרה לוואלה! חדשות שירי חזן-עזרא אחותו של החתן המיועד. "כל כך חיכינו לחינה ועכשיו היא לא מפסיקה לבכות. עצוב לה, לא נעים לה מההורים כי התכשיטים הם מתנה מהורי החתן".

בני הזוג הספיקו להגיש תלונה במשטרה וכעת הם מחפשים את האדם שהרים לכאורה את הקופסאות מהרצפה ולקח את כל התכשיטים. בינתיים הספיקו במשפחה להשאיל תכשיטים חדשים עבור הכלה כדי לשמחה. "אם לא יחזירו את התכשיטים אנחנו נקנה חדשים", אמרה האחות שירי, "אבל אני מקווה שלגנב יהיה מצפון והוא לא ייתן לכלה להיות בצער ביום כזה חשוב עבורה. אנחנו מבטיחים שלא נכעס עליו ולא נבקש להענישו אם הוא יחזיר את התכשיטים ונבטל את התלונה".

לפניות לכתב: ahikam77@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully