וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטית בת 27 מציעה למכירה את בתוליה ברשת

אישה המכנה עצמה "אליזבת ריין" פתחה אתר אינטרנט שבו היא מזמינה גברים להציע הצעות כספיות החל מ-400 אלף דולר תמורת יחסי מין עמה. "לא רוצה אהבה, רק לעבור מבתולה לזונה"

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא יכולה לדמיין מצב שבו אני אאבד את הבתולים בכל דרך אחרת". אתר האינטרנט שפתחה הסטודנטית/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטודנטית לרפואה באחת האוניברסיטאות בארצות הברית, בת 27, מציעה למכירה את בתוליה תמורת סכום התחלתי של 400 אלף דולרים. הצעירה, שמכנה את עצמה אליזבת ריין באתר האינטרנט שפתחה, מבהירה כי אהבה "אינה חלק מהעסקה", וטוענת שמטרתה היא לעשות "מעבר חד מבתולה לזונה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מציעה חוויה מיוחדת, מלהיבה, מאתגרת, סקסית – ובתקווה גם משתלמת"./מערכת וואלה!, צילום מסך

באתר, שעלה לאחרונה לרשת, נראית "אליזבת" בחלק מהתמונות כשהיא לבושה בחזייה ובתחתונים בלבד, והיא מזמינה את הגברים שמעוניינים בכך להגיש הצעות כספיות ולהצטרף אליה ל"חוויה מיוחדת, מלהיבה, מאתגרת, סקסית – ובתקווה גם משתלמת". פניה נותרים מכוסים, בשל רצונה לשמור על זהותה האמיתית חסויה. לדבריה, חבריה הקרובים ומשפחתה מודעים לצעד שבחרה לעשות ותומכים בה. היא מודה כי הכסף הוא המניע המרכזי למכירת בתוליה, אך טוענת כי היא לא סובלת מבעיות כלכליות כלשהן, והבטיחה כי תתרום 35% מהכסף שתקבל לארגוני צדקה שפועלים למען נשים במדינות מתפתחות.

"אני אישה אמריקנית מחונכת וכריזמטית – וגם בתולה", כתבה באתר. "בגילי המופלג, 27, בתולים מתאימים לי כמו כפפה ליד. זה בלתי צפוי ובלתי שגרתי, אך מלהיב ומעצים. עכשיו, לאחר שקיבלתי את ההחלטה למכור את הבתולים שלי, אני לא יכולה לדמיין מצב שבו אני אאבד אותם בכל דרך אחרת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לאחר שקיבלתי את ההחלטה למכור את הבתולים שלי, אני לא יכולה לדמיין מצב שבו אני אאבד אותם בכל דרך אחרת"./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully