וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכבה עם בן שמונה מעל 50 פעמים - ותיכלא לשנתיים

בריטית הורשעה בקיום יחסי מין עם ילד במשך כשנתיים, מאז שהייתה בת 16. השופט ציין: "היא הבינה שזה לא היה בסדר, אך זה לא משנה את העובדות". פרקליטה ביקש לוותר על העונש

צלמים זמניים מורשים

לורן מוריס, בריטית בת 21, הורשעה בקיום יחסי מין עם ילד בן שמונה מעל 50 פעמים ואתמול (שלישי) נגזרו עליה שנתיים מאסר בפועל – כך דווח ב"דיילי מייל" הבריטי. מוריס, אם לילד משלה, הייתה בת 16 בפעם הראשונה ששכבה עם הילד, והמעשים נמשכו עד שהגיע לגיל עשר.

הפרשה נחשפה רק לאחר שהילד, בן 14 כיום, סיפר לחבריו בבית הספר את שקרה. בחודש שעבר מוריס הורשעה בשלוש עבירות של קיום יחסי מין עם קטין מתחת לגיל 16. לדברי השופט, הוטל עליה עונש קל יחסית, מכיוון שהיא "הבינה שזה לא היה בסדר" והפסיקה את המעשים.

עוד בנושא
חשד: עובד עיריית הרצליה תקף מינית בן 4 בגן
הפדופיל אדריאן שוורץ מערער: לא אנסתי ילדה
המורה ששכבה עם תלמידתה: ”חשוב לי להשתקם”
האו”ם: הוותיקן התיר לכמרים לאנוס ילדים במשך שנים

לורן מוריס, הורשעה בפדופיליה. פייסבוק, צילום מסך
"אני מודע להשפעה שיש לכך על התינוק שלך, ושמח לשמוע שההורים שלך נכנסים לתמונה". מוריס/צילום מסך, פייסבוק

"אני לא אכחיש שהתיק עורר אצלי תהיות רבות", אמר השופט רוברט ג'וקס, "הגעתי למסקנה כי בשל הדאגה והמבוכה שנגרמה לך ולמשפחתך, לא תבצעי יותר עבירות פליליות, ועל אחת כמה וכמה עבירות מין". עם זאת, מוריס נצפתה מחוץ לבית המשפט מחויכת בעת שהמתינה לגזר הדין.

השופט הוסיף: "אני מודע להשפעה שיש לכך על התינוק שלך, ושמח לשמוע שההורים שלך נכנסים לתמונה. כל זאת לא משנה את העובדה שקיימת יחסי מין מלאים עם ילד כשהוא היה בן שמונה עד עשר – לפי עדותו, למעלה מ-50 פעמים".

פרקליטה של הנאשמת, אנתוני מולרס, ציין בפני בית המשפט כי מוריס מתקשה לקבל את העובדות בתיק, וביקש מהשופט לוותר כליל על מאסר בפועל. "היא מקבלת את ההרשעה, אולם קשה לה לקבל את מלוא העובדות", הוסיף, "ההורים נכנסו לתמונה, ועונש מאסר בפועל עלול לקטוע את זה".

בנוסף לעונש המאסר של שנתיים, על מוריס נאסר ליצור קשר עם קטינים מתחת לגיל 16 ללא אישור מצד הוריהם. בנוסף, שמה נכלל ברשם עברייני המין, ופרטיה יישמרו שם למשך עשר שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully