וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה פרץ הכחיש שמעל במיליון שקל: מרגיש מצוין

הזמר כפר באישומים נגדו בבית המשפט, לפיהם הוא ואמרגנו לא דיווחו על הכנסות מהופעות במשך שנים. "אם זה לא היה משה פרץ לא היה מוגש כתב אישום". אמרגנו עשוי לשמש עד נגדו

צילום: דניאל בוק, עריכה מיכאל ברגמן

לאחר שאמרגנו, אמנון זינדני, כבר הורשע בחודש שעבר בעבירות מס, היום (שני) הגיע תורו של משה פרץ. בבית משפט השלום ברמלה הוקרא היום כתב האישום נגד הזמר הנודע. פרץ ואמרגנו מואשמים באי-דיווח על הכנסות מהופעות במהלך השנים 2009-2007 בהיקף של כמיליון שקל. לפי האישום, השניים הגישו דיווחים כוזבים למע"מ ולמס ההכנסה במטרה להתחמק מתשלום מס, "ניהלו ספרים כוזבים ועשו שימוש בכל מרמה עורמה ותחבולה", כך לפי הנטען נגדם.

הקראת כתב אישום למשה פרץ בביהמ"ש השלום ברמלה. מרץ 2014. דרור עינב
איחל חג שמח. פרץ בבית המשפט ברמלה, היום/דרור עינב

לפי כתב האישום, השניים נהגו להשמיט מהדיווחים לרשויות המס הכנסות מהופעות, כשבגין חלק מההכנסות לא הוצאו חשבוניות מס ואף לא דווח עליהן לרשות המסים. בעבר טען פרץ כי הסכום שייתכן ולא דווח הינו בגובה של כמה עשרות אלפי שקלים בלבד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

פרץ, שמיוצג על ידי עורך הדין אפרים דמרי, כפר בעובדות כתב האישום ויגיש מענה בכתב בתוך 30 יום. ביציאה מאולם בית המשפט אמר פרץ שהוא מרגיש מצוין ואיחל חג שמח. עורך דינו אמר: "מרשי כופר בעובדות כתב האישום. אנו מאמינים בחפותו של מרשי, מאמינים שהצדק יצא לאור, אם זה לא היה משה פרץ לא היה מוגש כתב אישום".

בחודש ינואר האחרון גזר בית משפט השלום ברמלה על האמרגן זינדני במסגרת הסדר טיעון שישה חודשי עבודות שירות יחד עם קנס בסך 75 אלף שקלים ומאסר על תנאי למשך שלוש שנים. במסגרת ההסדר הודה זינדני בעבירות של אי-דיווח על הכנסות. בנוסף לכך, זינדני עשוי לשמש עד תביעה במשפטו של הזמר. בחודש מאי אשתקד הגישה המחלקה המשפטית ברשות המסים כתבי אישום נגד זינדני ופרץ בגין אישומי המסים. החקירה בנושא החלה כחקירה סמויה של אנשי מס הכנסה בשנת 2010, והפכה לגלויה בשנה שעברה.

עוד בוואלה! חדשות:
”אפקט פירון”: מה כל כך הצחיק את ח”כ קריב?
עוקץ מוזיקלי: הבטיחו כינורות עתיקים - והונו
מול מליאה ריקה: הקואליציה מעבירה חוקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully