וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת רוצח ויכמן התפרעה; אלמנתו: "אני מפחדת"

בעקבות הרשעת דוקר עדן אוחיון ברצח גדי ויכמן, אמרה אשתו של הקרבן: ”מקווה שלא יקלו עליו בבית המשפט העליון”. קטטה פרצה בין בני משפחת הרוצח למאבטחים ושלושה נעצרו

צילום: ערוץ 10, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

"השופטים הוציאו היום את הצדק לאור", כך אמרה הבוקר (ראשון) מיכל ויכמן, אלמנתו של גדי, שנרצח לפני כשנתיים בבאר שבע, בעקבות הכרעת הדין של רוצחו, עדן אוחיון בן ה-20. "את היום התחלתי בלחץ, מדובר ברצח. אני עדיין מפחדת. בשבוע האחרון אני סובלת מסיוטים, והיום אני חוששת מההתנהגות של בני משפחתו של הרוצח", אמרה מיכל בצאתה מבית המשפט המחוזי. כמו כן, היא הביעה תקווה שלא יקלו על אוחיון בבית המשפט העליון, "כי לא מגיע לו".

על אוחיון נגזרו מאסר עולם ותשלום של 200 אלף שקלים פיצוי למשפחתו של הנרצח. מיד עם הקראת פסק הדין התפרצו בני משפחתו של אוחיון לעבר השופטים: "אתם מושחתים, התקשורת שפטה אותו". בני המשפחה החלו להתפרע מחוץ לאולם וקטטה פרצה בינם לבין המאבטחים. השופטים נאלצו לצאת מהאולם בטרם סיימו להקריא את פסק הדין. שלושה מהמעורבים בקטטה נעצרו.

עוד בוואלה! חדשות:
פנייה לבית המשפט: זמנו את זקן להעיד שוב
הושלמה פריקת המכולות מספינת הנשק באילת
מסתמן: המטוס המלזי שאבד ניסה להסתובב לפני שנעלם

עדן אוחיון הורשע ברצח גדי ויכמן, בית המשפט המחוזי באר שבע. מרץ 2014. דודו גרינשפן, מערכת וואלה! NEWS
"פעל מתוך חימה וכעס ובהחלט לא פעל מתוך הגנה עצמית". עדן אוחיון, היום בבית המשפט/מערכת וואלה! NEWS, דודו גרינשפן

מהכרעת הדין עולה כי באחד מלילות שישי בחודש מאי 2012 ישב אוחיון עם ארבעה מחבריו בפארק הסמוך לביתו של ויכמן ובני משפחתו בבאר שבע. מיכל, אשתו של גדי, ביקשה מאוחיון לשמור על השקט ובתגובה זה קילל אותה. כששב ויכמן לביתו, הוא ירד לפארק הציבורי שבו שהו אוחיון וחבריו ונגח בפניו של אוחיון. בתגובה, שלף אוחיון סכין ודקר את ויכמן, וזה מת מפצעיו אחרי זמן קצר. אוחיון וחבריו נמלטו מהמקום ורק אחרי ימים אחדים שבהם ניהלה המשטרה חקירה, הודה אוחיון במעשה וטען להגנה עצמית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הלוויתו של גדי ויכמן בבאר שבע, מאי 2012. נמרוד סונדרס
"חוששת מההתנהגות של בני משפחת הרוצח". מיכל ויכמן בהלוויית בעלה/נמרוד סונדרס

"הנאשם הוא זה שיצא אל 'הקרב' בריצה לכיוונו של המנוח כדי להתעמת עמו כשסכין עמו", נכתב בהכרעת הדין על שאלת ההגנה העצמית. "ברור שכמו שבני החבורה האחרת בחרו להתרחק מהמקום כששמעו שהמנוח יורד למטה, גם הנאשם יכול היה לעשות כן. אלא שהנאשם 'עשה דווקא', כמו שחברו העיד, והחליט להישאר דווקא כדי להתעמת עם המנוח. הנאשם, במקום לסגת מהמקום, לסגת מהעימות – יצא למפגש עם המנוח מצויד בסכין, פעל מתוך חימה וכעס ובהחלט לא פעל מתוך הגנה עצמית".

שכניו של גדי ויכמן ז"ל: "מתלוננים למשטרה ולא קורה דבר". שי מכלוף
מאסר עולם נגזר על רוצחו. גדי ויכמן/שי מכלוף

"הייתה התלבטות אם להגיש כתב אישום על רצח או על הריגה, אבל לאחר חוות הדעת הפתולוגית לא היה ספק כי מדובר בתיק רצח", אמרה התובעת אליזבת ברנר אברהם מפרקליטות מחוז הדרום. "לתקשורת לא הייתה השפעה על תיק זה".

סנגורו של אוחיון, עו"ד אלי כהן, אמר: "בית המשפט טעה טעות חמורה. מדובר בעובדות שאין עליהן מחלוקת - המנוח קפץ מעל חומה גדולה ונגח בפניו של אוחיון. בית המשפט לא ראה במקרה זה קנטור וקבע כי אוחיון היה צריך לברוח מהמקום. אני לא מכיר הרשעה ברצח כשאדם בא לתקוף אחר ולא ברח. בכוונתנו להגיש ערעור לעליון".

לפניות לכתב: yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully