וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: פקח תוקף אזרח ברמת השרון; "פוצץ במכות"

ליעם גל-און טוען שהותקף באלימות על ידי פקח שהחרים את כלבו, עמו הוא מתנדב ביחידת החילוץ של העירייה. "הוא הפיל אותי לרצפה והתענג לרטש לי את הפרצוף על הכביש"

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

תושב רמת השרון טוען כי הותקף באלימות על ידי פקח עירייה. לדברי ליעם גל-און, בינו לבין הפקח התפתח אתמול (רביעי) בבוקר עימות מילולי, לאחר שהפקח החרים את כלבו ברחוב – כלב שלטענתו מתנדב יחד עמו ביחידת החילוץ וההצלה של העירייה. בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, גולל גל-און את האירוע – ואף צירף תמונות שלו, בהן הוא נראה חבול קשות בפניו.

עוד חדשות חמות מהארץ:
ארדן ולפיד הודיעו: אגרת הטלוויזיה תבוטל בעוד שנה
נקבע מותה של בת ה-4 מירושלים שטבעה באמבטיה
פועל נרצח בדקירות בעמק חפר, חשוד בן 37 נעצר

ליעם גל-און, תושב רמת השרון, אשר פקח עירוני תקף אותו את הכלב שלו, מרץ 2014. פייסבוק, צילום מסך
הפקח ואדם נוסף מכים את גל-און/צילום מסך, פייסבוק

לדברי גל-און, המקרה החל כאשר רעייתו טיילה עם בתו, תינוקת בת ארבעה חודשים, ועם סבתו, בת 90, ברחוב ויצמן בעיר. "במרחק של כמאה מטר מסניף הדואר, פקח עירוני קרא לכלב שלנו אליו ואז קשר אותו ברצועה", תיאר גל-און, שסיפר כי אף סייע בהקמת תכנית מיוחדת לאילוף כלבי הצלה בעירייה. "אשתי מיד הבחינה בכך וניגשה לפקח לבקש שישחרר את הכלב כי הוא שלה - ובאחריותה. הכלב, כך הוסבר לפקח, רשום ומתנדב ביחידת כלבי חילוץ והצלה של עיריית רמת השרון ביחד איתי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ליעם גל-און, תושב רמת השרון, אשר פקח עירוני תקף אותו את הכלב שלו, מרץ 2014. פייסבוק, צילום מסך
גל-און שרוע על המדרכה/צילום מסך, פייסבוק

בשלב זה, לדבריו, ביקשה רעייתו שהפקח יתקשר לקצין הביטחון של העירייה, שמכיר אישית את הכלב המתנדב. הפקח, לטענתו, סירב וביקש מהאישה להציג לו תעודת זהות. "היא הסבירה לו שאין עליה תעודת זהות, וכשהיא בלחץ היסטרי כי הפקח מחזיק את הכלב (שהוא כמו הילד שלנו לכל דבר..) ברצועת חנק, חנוק והיסטרי, היא ניגשה לעגלה כדי לצלצל אליי, וסבתא שלי המשיכה לבקש יפה שישחרר את הכלב וציינה בפניו 'הוא נחנק..'. והוא בשלו: מתעלם".

"חנק אותי, שכב עליי - והרביץ"

"הגעתי תוך פחות מחמש דקות", שחזר גל-און. "ניגשתי לפקח ואני רואה שהכלב חנוק. הראש שלו תפוס ברצועת חנק באוויר. ביד של הפקח. אני מבקש שישחרר הכלב. הוא מסביר לי להביא תעודת זהות. עניתי שאין לי, ושוב הסברתי את ההיסטוריה של הכלב בעירייה, ביקשתי שיתקשר לקב"ט וכו'. הוא התעלם. ענה שלא מתקשר לאף אחד. ניסיתי לשחרר את הכלב מהאחיזה שלו בתמימות. לא לברוח. לתת לכלב אוויר. האוטו, אשתי, התינוקת, סבתא שלי. כולנו שם. רק לתת לו אוויר".

גל-און סיפר כי בשלב זה עזב הפקח את הכלב, מסוג גולדן רטריבר בן 9. "הוא הפיל אותי לרצפה ובמשך עשר דקות פוצץ אותי במכות", תיאר, "חנק, שכב עליי והרביץ. אשתי הזמינה משטרה, הוא לא היה פנוי.. שתי הידיים שלו היו כרוכות לי מסביב לצוואר. הוא קרא לחבר, או לא יודע מי זה, שעזר לו. החזיק לי את הידיים".

כעבור עשר דקות, לדבריו, הגיעה ניידת למקום. "השוטרים הצילו אותי אחרי עשר דקות", סיכם. "באירוע היו עדים, עוברי אורח שצילמו (וצעקו לפקח לעזוב אותי..). השוטרים לא טרחו לקחת מהם פרטים". הוא ביקש מהגולשים להפיץ את הפוסט כדי למצוא את העדים: "חייב למצוא את הצילומים של הפקח מתענג לרטש לי את הפרצוף על הכביש".

ליעם גל-און, תושב רמת השרון, אשר פקח עירוני תקף אותו את הכלב שלו, מרץ 2014. פייסבוק, צילום מסך
הכלב נשוא המריבה/צילום מסך, פייסבוק

עורך הדין עידן דביר ממשרד עורכי הדין עודד סבוראי ועידן דביר, המייצג את גל-און, אמר כי "משטרת ישראל הגיעה למקום האירוע לאחר שאשתו של מרשי התקשרה למוקד 100 נוכח התקיפה שבוצעה כלפי בעלה. השוטר שהגיע למקום עיכב דווקא את מרשי ולמעשה צידד בפקח ואף סירב לגבות התייחסויות מעדי ראייה שהיו במקום וצילמו את האירוע בטלפונים ניידים. על פי התגובות שהתקבלו עד כה מגורמים בעיריית רמת השרון, ממשטרת ישראל ומפונים שנודע להם על המקרה באמצעות הפייסבוק אנו למדים כי ככל הנראה מדובר בפקח שזו לא הפעם הראשונה בה ניצל את מעמדו באופן אלים וברוטאלי. אנו מצפים ממשטרת ישראל לחקור את האירוע באופן הולם ומעיריית רמת השרון להשעות את הפקח באופן מיידי".

מעיריית רמת השרון נמסר בתגובה: "עיריית רמת השרון רואה בחומרה את המקרה. אנחנו מבטיחים לקיים לאלתר בדיקה יסודית. בתום הבדיקה נפעל לפי תוצאות הבדיקה".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully