וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיש בן 78 הוכרז מת - ו"קם לתחייה" בשק המתים

פתולוג קבע את מותו של וולטר וויליאמס ממיסיסיפי, וגופתו הועברה לבית הלוויות. אלא שאז החל ה"מת" לזוז, והצוות ההמום מיהר להעבירו לבית חולים. "מעולם לא נראה דבר כזה"

קשיש בן 78 ממיסיסיפי הוכרז כמת וקם לתחייה. מתוך רשת WAPT, צילום מסך
"הוא עדיין איתנו". וויליאמס בבית החולים/צילום מסך, מתוך רשת WAPT

ביום רביעי האחרון הכריז חוקר מקרי המוות על מותו של וולטר וויליאמס, תושב לקסינגטון שבמיסיסיפי בן 78, לאחר שזה עבר אירוע לב. גופת הקשיש הועברה לבית הלוויות לקראת הקבורה. אולם, בשלב מסוים נכונה לנוכחים הפתעה – ה"גופה" החלה להזיז איברים.

מנהל בית הלוויות הבחין בוויליאמס בזמן אמת בועט בתוך השק, חילץ אותו ממנו והזעיק אמבולנס שפינה אותו לבית החולים, שם הוא עדיין נמצא תחת השגחה. "מעולם לא ראיתי דבר כזה", הוא הודה לאחר מכן. לחוקר מקרי המוות לא היה הסבר מניח את הדעת לתקלה החמורה.

בני משפחתו של וויליאמס התקשו להסתיר את שמחתם לאור ההודעה המשמחת כי אהובם לא עבר מן העולם, ועדיין נמצא בין החיים. "עמדתי וחזיתי בהם מכניסים אותו לשק המתים", שיחזר אחיינו של וויליאמס, אדי, "ואז ארבע שעות אחר כך התקשר אליי בן דודי שאמר לי 'עדיין לא'. 'למה אתה מתכוון' שאלתי אותו, והוא ענה לי 'הוא עדיין איתנו'".

"זה כנראה לא היה הזמן של אבא שלי ללכת", אמרה בהתרגשות מרתה לואיס, בתו של וויליאמס. "אנחנו לא יודעים כמה זמן הוא עוד הולך להישאר ולהביא לנו ברכה בחייו, אבל הללויה, אנו מודים לאל על כך שהוא אתנו עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully