וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: קצין בכיר בצה"ל קיים יחסים עם המזכירה שלו

3.3.2014 / 9:49

המקרה המטריד נחשף במקרה, במסגרת חקירת פרשה של שימוש בסמים בצבא. חייל שנחקר בעניין נידב מידע למצ"ח שלפיו אל"מ בתפקיד "קריטי" שוכב עם חיילת, שהיא גם זוגתו של החייל

פרשה מביכה בצה"ל: במסגרת חקירת פרשה של שימוש בסמים בצבא, שמנהלת המשטרה הצבאית, נחשף חשד שקצין בכיר בדרגת אלוף-משנה קיים מערכת יחסים אינטימית עם המזכירה שלו, חיילת בשירות סדיר. מי שהוביל לגילוי המטריד והאסור, הוא לא אחר מאשר בן זוגה של החיילת, חייל בשירות סדיר בצה"ל.

הסיפור החל, כאמור, במסגרת חקירת מצ"ח בתחום השימוש בסמים והסחר בסמים בתוך הצבא, במסגרתה זומנו מספר חשודים לחקירה ולבדיקות שתן. אחד הנבדקים שנחקר החליט לנדב פרטים על פרשה אחרת. הוא טען בפני חוקרי מצ"ח כי קצין בדרגת אל"מ, המשמש בתפקיד "קריטי" בתחום המבצעי, מקיים יחסי מין עם המזכירה שלו - בניגוד גמור לפקודות הצבא. החייל סיפר כי המקרה נודע לו משום שהמעורבת בעניין היא חברתו.

הודות למידע שסיפק החייל, החליטה מצ"ח לפתוח בחקירה נגד הקצין בחשד להתנהגות שאינה הולמת. הוא זומן לחקירה ומסר את עדותו, ובמצ"ח יחליטו אם להגיש נגדו כתב אישום. הקצין הבכיר פנה לבית הדין הצבאי כבר לפני כחודש בבקשה לאסור את פרסום שמו. השופטת, אלוף-משנה מאיה הלר, קיבלה את בקשתו וציינה אז כי שמו לא יפורסם, וזאת "לשם לימוד חומר החקירה וטענות הצדדים".

מדובר צה"ל נמסר: "הנושא נמצא בחקירת מצ"ח ועם סיומה יועברו ממצאיה לבחינת הפרקליטות הצבאית".

עוד בוואלה! חדשות
כלי שריון רוסיים נאספים מול חצי האי קרים
בשל האובך: שיבושים בתנועת המטוסים, שדות תעופה נסגרו
אובמה יזהיר את נתניהו: "אוזל הזמן לפתרון"

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully