וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו את הסלפי הפופולרי בהיסטוריה

TECH

3.3.2014 / 8:57

בתוך שעה שבר הטוויט של אלן דג'נרס מטקס האוסקר את כל שיאי הטוויטר, עם סלפי קבוצתי מאחורי הקלעים של מיטב הכוכבים. אבל למה חובבי אייפון כועסים עליה?

אוסקר 2014. חשבון הטוויטר של אלן דג'נרס, צילום מסך
אוסקר 2014/צילום מסך, חשבון הטוויטר של אלן דג'נרס

אמש נרשמה היסטוריה קטנה בתולדות הטוויטר: תמונה שצילמה הקומיקאית ומנחת האוסקר אלן דג'נרס הפכה לתמונה המרוטווטת ביותר אי פעם, - למעהל מ-2 מיליון ריטוויטים (שיתופים, בשפת הטוויטר). דג'נרס, שהצהירה קודם לכן על כוונתה לצלם את הסלפי הפופולרי בעולם, קיבצה את מיטב הכוכבים של הטקס: בראד פיט, ג'וליה רוברטס, ג'ניפר לורנס, מריל סטריפ, אנג'לינה ג'ולי, ג'ארד לטו, קווין ספייסי, צ'אנינג טאטום לופיטה ניונגו ובראדלי קופר, שאחז במצלמה - וצילמה איתם סלפי קבוצתי צוהל. "לו רק הייתה הזרוע של בראדלי קופר ארוכה יותר", כתבה דג'נרס מתחת לתמונה.

בתוך חצי שעה בלבד רוטווטה התמונה ברחבי הטוויטר למעלה ממיליון פעמים. חצי שעה נוספת אחרי זה, כבר שברה את השיא של התמונה המרוטווטת ביותר עד כה - התמונה שעלתה בטוויטר של ברק אובמה לאחר הניצחון בבחירות, ובה נשיא ארה"ב מחבק את אשתו ובטקסט המצורף כתוב: "ארבע שנים נוספות".

את השמחה קלקלו אוהדי אייפון שהתמרמרו על כך שדג'נרס, חובבת אייפון ידועה שצילמה את כל התמונות שלה מאחורי הקלעים במכשיר האייפון האישי שלה, השתמשה בסמסונג גלקסי נוט כדי לצלם את הסלפיז המסוקרים שלה מול המצלמות, כולל הסלפי המפורסם - כחלק מהחסות שהעניקה סמסונג לטקס ככל הנראה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרסומת לסמסונג?/מערכת וואלה!, צילום מסך

והנה הגרסה של צוות חדשות ערוץ 2, שעשו מחווה משלהם לסלפי המפורסם:

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
Post by ‎חדשות 2‎.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully